  • Data: 2017-01-31 23:02:17
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na szczęście nikt nie wpadł na pomysł z czujkami ruchu. Świecą (chyba)
    > od zachodu do wschodu słońca, według zegara. Piszę chyba, bo nie udało
    > mi się dokładnie zauważyć momentu zapalania. Ale powinny zapalać się
    > nie o zachodzie, tylko przed zmrokiem, chyba trochę zbyt długo się palą.

    U nas parę lat temu zrobili oszczędność - światła zapalają jakąś godzinę
    po zapadnięciu zmroku. Cholery można dostać. Światła w budynkach wokół,
    a na ulicy ciemno. Nawet nie wiedziałem że tak źle się jeździ w takich
    warunkach. Jakby ktoś wylazł z chodnika na ulicę to po prostu nie byłoby
    szans go zobaczyć.
    Przez jakiś czas myślałem, że mi się wzrok starzeje i to od tego, ale
    jednak nie, po prostu oszczędzają prąd.
    A na parkingu oszczędność polega na ciągłym zapalaniu i gaszeniu latarni
    świecącej prosto na czujnik oświetlenia. Nawet słychać jak stycznik
    łapie. Taki cykl trwa jakieś 10s.

    Pozdrawiam

    DD