  • Data: 2017-02-01 14:45:40
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
    >Ja tam widywałem farbkę na oko nie różniącą się od kierunkowskazowej.

    Kolor zdecydowanie inny, nie tak intensywny.

    >Halogenowe były kiedyś rzadkością. A jeśli już, to w światłach
    >dodatkowych, takich jak przeciwmgielne, na które mówiono "halogeny".
    >Tam być może było jakieś szkiełko.

    Ale staly sie norma juz od dosc dawna.
    Za to "zwykle zarowki" staly sie rzadkoscia :-)

    >Do każdej dziedziny wkrada się audiofilstwo.

    Akurat tutaj to chyba jak najbardziej uzasadnione.

    e-swiatla.html

    >Nie wiem czy przednie przeciwmgielne są jakoś inaczej ujęte w
    >przepisy.
    >Ja bym raczej nie ryzykował jazdy z takimi.

    To bedzie to
    0262
    2022

    Przeciwmgielne ciagle moga byc zolte.

    >Zresztą moda przeszła
    >całkowicie, teraz żeby wzbudzić podziw we wiosce trzeba mieć
    >niebieskie.

    A jak niektorym nie o podziw chodzi, tylko o widocznosc we mgle ?

    J.