  • 1. Data: 2024-06-23 16:48:32
    Temat: Mala autonomiczna kamera monitoringu
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Potrzebuję małą autonomiczna kamerkę monitoringu umieścić w skrzynce pocztowej, do
    której doręczyciel notorycznie nie wrzuca
    awizacji, a na liczne reklamacje poczta odpowiada zdartą płytą że brak dowodów.
    Bardziej myślę o nagrywaniu przez 24 godziny dla zachowania ciągłości zapisu co
    najwyżej z małą częstotliwością ramki i niską
    rozdzielczością, bo gdybym włączył jakąś automatykę ruchu (czujnik lub software) to
    by odpisali, że nagranie zmanipulowane.
    Kwestia czy 24 h nagrania zmieszczą się na karcie SDHC 32 GB (jeżeli 32 GB za mało,
    to pójdzie karta SDXC tyle że to nowsze i
    droższe rozwiązania).
    Brak możliwości kabelka (ethernet czy zasilanie), zasilanie najlepiej z powerbanku
    np. 10000 mAh powinno wystarczyć.
    Pamiętacie coś takiego, czy szukać samemu? Raczej niski budżet mnie interesuje (może
    samochodowa z demobilu jakiś model do
    polecenia?).