  • 1. Data: 2024-07-02 18:57:24
    Temat: znalazłem samochód ;)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tym razem nie było to 60 funtów, pendrajw, karta wifi
    tylko Audi TT wbite w krzaki.

    Drzwi otwarte, pełno śmieci, pudełka po pizzy, butelki, pościel.

    Jak tak można nie szanować samochodu. Jak odkurzacz potraktowane.
    W Polsce jeszcze odpicowałby na lalkę.

    Wychodzę zza rogu i staję jak wryty. A tam konwój cyganów. Terenówki
    przyczepy kempingowe. Agregaty. W tył zwrot i chodu.

    Samochód nr 2 to Fiat 500
    Otwarty, mokry, wszystko na glebie, pełno śmieci, koło odkręcone.

    Za dużo w dupie mają to nie szanują.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-07-03 00:01:52
    Temat: Re: znalazłem samochód ;)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.07.2024 o 18:57, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Samochód nr 2 to Fiat 500
    > Otwarty, mokry, wszystko na glebie, pełno śmieci, koło odkręcone.

    Kupiłem w zeszłym tygodniu auto dla syna z OLX...na pierwsze obtarcia i
    stłuczki, prawko zrobi za miesiąc. 2kzł. Zero rdzy, garażowany, roczny
    podtlenek gazu, 2002 rok, 150kkm w środku PACHNIE nowizną.
    Fotele jak z fabryki, 8 kół/4 alu+ 4 żelazo/zimowe. "golas" czyli nie ma
    się co jebać, centralny, radio mp3. 1,4 MPI Skoda Fabia. Idealne. Tańszy
    od telefonu, w stanie IDEALNYM :) Na wszystko papiery, faktury, certyfikaty.
    Przejazd 100km/20zł. Natankowałem do pełna za 80zł :D REWELKA! Chyba
    sobie też takie kupię i jak się zjebie mocniej, to wpierdolę do rowu :D
    i znajdziesz w Polsce...albo opierdolę na OLX w pięknej sesji zdjęciowej
    :D za 5kzł

    No spodobałomisię :)

    BTW to co odpierdalają w ogłoszeniach, powinno być karalne. Kurwa, fotki
    MIODZIO/IDEAŁ, jedziesz 50km a tam ręka w próg wchodzi, auto bite w 4
    strony świata, gaz ma 2 miechy do końca, ubezpieczenie tydzień, przegląd
    za tydzień, aku złom, tłumika brak, wycieki a fotele zarzygane i
    osrane...i cena 3k i trzeba zainwestować 5k, żeby przegląd przeszło.
    Powinni zwracać kasę za dojazd i czas, ustawowo a właściciel do
    wieńzienia za oszustwo i ściemnianie. Kurwa.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-07-03 07:56:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Jul 2024 17:57:24 +0100, PiteR napisał(a):

    > Drzwi otwarte, pełno śmieci, pudełka po pizzy, butelki, pościel.
    >
    > Jak tak można nie szanować samochodu. Jak odkurzacz potraktowane.
    > W Polsce jeszcze odpicowałby na lalkę.

    Zderzyłeś się z innym systemem wartości. I nabiłeś sobie guza,
    psychicznego :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2024-07-03 20:12:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1gegy5nm1c9b9$.1vx4d2ag4iqxp.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Zderzyłeś się z innym systemem wartości. I nabiłeś sobie guza,
    > psychicznego :)

    :)

    Nasz środkowoeuropejski kult samochodu
    możemy uznać za nasze osiągnięcie cywilizacyjne.

    Co prawda to Germanie udomowili Samochodus Ferus Caballus
    ale my i plemiona rusi pokochaliśmy go całym sercem.

    cytując klasyka "Maszinu nie targaj"

    Już małe dziecko wie, że samochód to był często jedyny sposów
    wydostania się z przedmieść i wiosek gdzie diabeł mówi Dobranoc.

  • 5. Data: 2024-07-28 23:45:23
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > sobie też takie kupię i jak się zjebie mocniej, to wpierdolę do rowu :D
    > i znajdziesz w Polsce...albo opierdolę na OLX w pięknej sesji zdjęciowej

    Zrobiłem 2k kilometrów, żeby przetestować to auto, nim syn zacznie je
    obijać i obdzierać. REWELACJA! Muszę poszukać drugiego takiego a obecne,
    które mam/zamrozić, żeby nie zgniły. Żodyn, żodyn elektryk nie "pali"
    20zł na 100km z tankowaniem 5min + zbiornik etyliny...czyli mogę bez
    wysiadania zajechać do Chorwacji :)
    Elektryki zatem, mogą sobie wypierdalać a właściciele pompować kasiorę w
    bateryjki.
    Ja wolę tą kasiorę przetopić na dziwki imprezy i koks :]

    HOWGH :D
    Hehehe, polecam, jakbyco.

    --
    Pixel(R)??