  • Data: 2017-02-01 13:19:26
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Nie, nie było to światło lasera ani nawet puszczone przez siatkę
    >dyfrakcyjną. Zwykła żółta farbka lekko podbarwiająca światło.

    W odroznieniu od dzisiejszych "zoltych zarowek" np do kierunkowskazow.

    Przy czym to niekoniecznie "farbka" byla, temperatura zarowki
    halogenowej wysoka, zwykle farbki wysiadaja.

    Niektore to chyba byly filtry intereferencyjne.

    >Nie dali się przekonac do badań nad odbijaniem przez mgłę
    >i oślepiania światłem własnych reflektorów?

    Trzeba by sie doszukac - ale do przeciwmglowych chyba i dzis wolno
    zolte selektywne.

    http://www.motofakty.pl/artykul/beda-mandaty-za-zolt
    e-swiatla.html

    J.