  • 1. Data: 2024-06-23 21:41:56
    Temat: Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 23.06.2024 16:48, ąćęłńóśźż wrote:

    > bo gdybym włączył jakąś automatykę ruchu (czujnik lub software) to by
    > odpisali, że nagranie zmanipulowane.

    Już to widzę jak przeglądają nagranie, żeby udowodnić swoją winę.

    > Kwestia czy 24 h nagrania zmieszczą się na karcie SDHC 32 GB

    Zmieści się spokojnie, jeśli nie będziesz szalał z bitrate.
    A jesteś pewien, że wystarczy 24h? Po jakim czasie i skąd dowiadujesz
    się, że było awizo, którego nie było?

    Ja spotkałem się raczej z innym procederem: będąc w domu dostajesz
    powiadomienie od kuriera, że próbował doręczyć paczkę, ale nie było cię
    w domu - tutaj sprawa jest prostsza, bo wystarczy wtedy zrobić sobie
    zdjęcie obok swojego domu żeby mieć dowód.

    --
    Mirek

  • 2. Data: 2024-06-24 12:48:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dowód do proka.
    Przestępstwo potwierdzenia nieprawdy w dokumentach (o rzekomym doręczeniu awiza dnia
    ...).
    Co 24h można zejść do skrzynki i zgrać nagranie.
    W klatce jest monitoring (retencja około 2 tyg.), ale nie bardzo widać do której
    konkretnie skrzynki doręczyciel wrzuca a do której
    nie wrzuca.

    -----