  • Data: 2017-01-31 22:35:55
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Grzegorz napisał:

    > czy te latarnie świecą całą noc czy wyłączają się np. po godz. 22-giej
    > [ i zapalają się jesli ktoś idzie chodnikiem lub jedzie auto ] ??

    Na szczęście nikt nie wpadł na pomysł z czujkami ruchu. Świecą (chyba)
    od zachodu do wschodu słońca, według zegara. Piszę chyba, bo nie udało
    mi się dokładnie zauważyć momentu zapalania. Ale powinny zapalać się
    nie o zachodzie, tylko przed zmrokiem, chyba trochę zbyt długo się palą.

    Jarek

    --
    Jak pan zaczął mówić o tych kształtach, to mi się przypomniał niejaki Zatka,
    gazownik. Pracował w gazowni na Letniej i zapalał, i gasił latarnie. Był to