  • 1. Data: 2024-06-28 17:14:08
    Temat: nawigacja satelitarna
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Made in CCCP

    https://www.youtube.com/watch?v=dmHaCQ8Ul6E
    https://www.youtube.com/watch?v=CP5dfjxdkQ4
    https://www.youtube.com/watch?v=eG29HrU6Slw

    https://www.youtube.com/watch?v=vCogLM-R8FU
    https://www.youtube.com/watch?v=nDHtJy9cpC0

    W sumie, to się chyba nie ma co naśmiewać - takie były możliwości.
    Ciekawe jak wyglądała wersja amerykańska ... nie mieli ?

    J.

  • 2. Data: 2024-06-28 20:05:36
    Temat: Re: nawigacja satelitarna
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-28 o 17:14, J.F pisze:

> [...]
    >
    > W sumie, to się chyba nie ma co naśmiewać - takie były możliwości.
    > Ciekawe jak wyglądała wersja amerykańska ... nie mieli ?

    Na moje oko to to gadżet ostatniego ratunku jak reszta się sypnie.
    Sterowanie lotem było w innym module:)
    https://www.youtube.com/watch?v=nwPhWb_bIG0

    Kiedyś dumałem jak on przeżył kiedy kulka/kapsuła łupnęła w ziemię, ale
    na symulacji widać ewakuację przed łupnięciem kulki w ziemię:)

  • 3. Data: 2024-06-29 14:55:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 28 Jun 2024 17:14:08 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=dmHaCQ8Ul6E

    Współcześnie ten tytuł jest mylący... Bo "nawigacja satelitarna" jest
    już obecnie od min 20 lat narzędziem konsumenckim a to urządzenie
    takim nie jest...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2024-06-29 15:09:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 14:55, Marek pisze:

    > Współcześnie ten tytuł jest mylący... Bo "nawigacja satelitarna" jest
    > już obecnie od min 20 lat narzędziem konsumenckim a to urządzenie takim
    > nie jest...

    Dlaczego tak na poważnie to bierzesz?

    Robert