  • 1. Data: 2024-06-24 10:24:32
    Temat: Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    W dniu 2024.06.23 o 16:48, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > jakąś automatykę ruchu (czujnik lub software) to by odpisali, że nagranie
    > zmanipulowane.
    > Kwestia czy 24 h nagrania zmieszczą się na karcie SDHC 32 GB (jeżeli 32 GB za
    > mało, to pójdzie karta SDXC tyle że to nowsze i droższe rozwiązania).
    > Brak możliwości kabelka (ethernet czy zasilanie), zasilanie najlepiej z
    > powerbanku np. 10000 mAh powinno wystarczyć.
    > Pamiętacie coś takiego, czy szukać samemu? Raczej niski budżet mnie interesuje
    > (może samochodowa z demobilu jakiś model do polecenia?).
    ja mam kamerkę 'hawkeye firefly mikro', która by sie nadała do tego celu: mało
    prądu potrzebuje (na wewnętrznym aku 1,5h nagrywa, to na 10000mah pewnie z
    tydzień pociągnie) i jest malutka. Jeśli można gdzieś to kupic to polecam. Są
    też klony tej kamerki z aliexpresa, ale nie mam z nimi doświadczeń, ale może by
    wystarczyły.
    Pozdrawiam Krzysiek

  • 2. Data: 2024-06-24 10:34:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.06.2024 o 10:24, KrzysiekSX pisze:
> [...]
    > to kupic to polecam. Są też klony tej kamerki z aliexpresa, ale nie mam
    > z nimi doświadczeń, ale może by wystarczyły.

    Prościej nagrać wnętrze dowolnej skrzynki dowolną kamerą i powiedzieć że
    to nagranie z tej właściwej :D Datę i godzinę można też ustawić w kamerze :D

    jprdl.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-06-24 11:49:46
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    > Prościej nagrać wnętrze dowolnej skrzynki dowolną kamerą i powiedzieć że to
    > nagranie z tej właściwej :D Datę i godzinę można też ustawić w kamerze :D
    >
    > jprdl.
    Umieścić 'w skrzynce' nie oznacza nagrywania wnętrza skrzynki... jprdl

    pozdrawiam Krzysiek

  • 4. Data: 2024-06-24 15:26:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.06.2024 o 11:49, KrzysiekSX pisze:

    > Umieścić 'w skrzynce' nie oznacza nagrywania wnętrza skrzynki... jprdl

    Nieistotne. Skoro nagranie ma zawierać "brak listonosza" to można je
    wykonać w dowolnym momencie w sensie jednego dnia stosując ustawienia
    daty na dzień kiedy miało być awizo.
    jprdl.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-06-24 17:36:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jun 2024 15:26:53 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Nieistotne. Skoro nagranie ma zawierać "brak listonosza" to można je
    > wykonać w dowolnym momencie w sensie jednego dnia stosując ustawienia
    > daty na dzień kiedy miało być awizo.

    Sensowniej byłoby jednak nagrać z zewnątrz, jak listonosz się pojawia,
    ale nic do skrzynki nie wrzuca.

    Tylko co - sprząc z dzwonkiem w drzwiach? Czy kamerą, ze po
    mieszkaniach rundy też mu/jej się nie chciao zrobić?

    J.

  • 6. Data: 2024-06-24 22:45:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.06.2024 o 17:36, J.F pisze:

    > Sensowniej byłoby jednak nagrać z zewnątrz, jak listonosz się pojawia,
    > ale nic do skrzynki nie wrzuca.

    No, namierzyć jak idzie, wyjść, nagrać telefonem :D

    jprdl.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2024-06-25 09:36:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Może akurat tego dnia wrzuca inne listy?
    Idealny byłby rodzaj "feedera", w który listonosz wsuwa list i ten feeder skanuje
    obustronnie ;-)

    -----