  • 1. Data: 2024-07-02 12:47:02
    Temat: zamek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Przepisy zmieniono, a problemy pozostały :-)

    Tory remontują i lewy pas zamknięty.
    jakies 20m do barierki, juz żółte strzałki na jezdni, więc
    kierunkowskaz w prawo i grzecznie zmieniam pas.
    A ci z tyłu mnie wyprzedzają/omijają.
    Ze trzech się zmieściło.

    Zwężenie tuz przed skrzyżowaniem, światła, sytuacja prawie stojąca.
    No ale zapali się zielone za chwilę.

    No i nie wiem o tym myśleć - chamstwo, nieświadomi,
    czy oni jadą prawidłowo, a ja nie ...

    Na szczęscie ktoś tam jeszcze ruch blokował, i to ja pojechałem
    pierwszy, a oni stali i stali :-)

    J.

  • 2. Data: 2024-07-02 12:57:55
    Temat: Re: zamek
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-07-2024 o 12:47, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Tory remontują i lewy pas zamknięty.
    > jakies 20m do barierki, juz żółte strzałki na jezdni, więc
    > kierunkowskaz w prawo i grzecznie zmieniam pas.

    Słusznie.
    Jak dzban nie umie w zamek, nie sobie czeka.

    Zmienia się go KILKA metrów przed zwężką, a nie 4 samochody wcześniej.

  • 3. Data: 2024-07-02 13:00:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jul 2024 12:57:55 +0200, Cavallino wrote:

    > Słusznie.
    > Jak dzban nie umie w zamek, nie sobie czeka.
    >
    > Zmienia się go KILKA metrów przed zwężką, a nie 4 samochody wcześniej.

    No niby tak, ale kurna - 4 samochody, nie 40.
    Nie można się było powstrzymać w tym pędzie do przodu?

    Szczególnie, ze zaraz zapali się zielone, i co - wtedy będziemy sie
    przepychac/przepuszczać? A sekundy lecą, i zaraz będzie czerwone :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-07-02 13:08:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-07-2024 o 13:00, J.F pisze:

    > No niby tak, ale

    Nie ma ale.
    Albo zmieniasz zgodnie z zamkiem i zasadami, albo sobie stój jak dzban.

    > Nie można się było powstrzymać w tym pędzie do przodu?

    A po co?
    Bo Ty jeździć nie potrafisz?
    Na szkolenie idź....

  • 5. Data: 2024-07-02 13:49:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jul 2024 13:08:07 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie ma ale.
    > Albo zmieniasz zgodnie z zamkiem i zasadami, albo sobie stój jak dzban.

    > A po co?
    > Bo Ty jeździć nie potrafisz?
    > Na szkolenie idź....

    Jak się za bardzo do tej bariery zbliżysz, to też będziesz utrudniał.
    Nie mówie - może 20m to było za daleko ... ale te ch*, to by się
    pewnie i na 5m wcisnęły :-)

    J.

  • 6. Data: 2024-07-02 14:46:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-07-2024 o 13:49, J.F pisze:

    > Jak się za bardzo do tej bariery zbliżysz, to też będziesz utrudniał.

    Ale zgodnie z zasadami.

  • 7. Data: 2024-07-02 15:34:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jul 2024 14:46:03 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale zgodnie z zasadami.

    Bo ja wiem czy tak zgodnie z zasadami?

    Niemcy piszą "do końca", ale koniec przecież umowny.

    Polacy chyba nie piszą, piszą coś innego, i juz pierwsze
    nieporozumienia były :-)

    Tu akurat sie dużo działo na czerwonym świetle, to problemu wielkiego
    nie ma.

    J.

  • 8. Data: 2024-07-02 15:54:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jul 2024 12:47:02 +0200, w <n175cihwqszw$.huewytdbuy$.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tory remontują i lewy pas zamknięty.
    > jakies 20m do barierki, juz żółte strzałki na jezdni, więc
    > kierunkowskaz w prawo i grzecznie zmieniam pas.
    > A ci z tyłu mnie wyprzedzają/omijają.
    > Ze trzech się zmieściło.

    I bardzo dobrze skoro nie umiesz jeździć. Jak widzę dzbana zmieniającego 20m
    przed końcem, to zwyczajnie go nie wpuszczam.

  • 9. Data: 2024-07-02 15:59:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 02 Jul 2024 15:54:23 +0200, r...@k...pl wrote:

    > I bardzo dobrze skoro nie umiesz jeździć. Jak widzę dzbana zmieniającego 20m
    > przed końcem, to zwyczajnie go nie wpuszczam.

    To przy ilu metrach wpuszczasz?

    J.

  • 10. Data: 2024-07-02 16:05:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.07.2024 o 15:59, J.F pisze:

    > To przy ilu metrach wpuszczasz?

    Jechać równolegle z tą samą prędkością z kierunkowskazem, ktoś wpuści to
    ok. W odległości do końca lewego pasa, która nie spowoduje zmniejszenia
    Twojej prędkości asertywnie w prawo z zasadą zamka.

    Robert