  • Data: 2010-06-10 09:01:52
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paulus" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:94bae631-8464-4675-84e1-0af985f98be4@k39g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 9 Cze, 09:47, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > W dniu 2010-06-09 09:33, Paulus pisze:> Niestety silnik 1,8tdci to
    > najgorszy silnik w fordzie warto poszukać
    >
    > Ciekawa teoria, biorąc pod uwagę, że silnik 1.6 w Focusie II to
    > stanowczo za mało i jest bardzo paliwożerny (autopsja).
    > 1,8tdci to bardzo przyzwoity silnik. Poza tym kupującemu najwyraźniej
    > zależało na dieslu.
    > --

    >Toż piszę 1,6 tdci 109 KM lub 2,0 tdci 136 KM czyli to samo co HDI,
    >choć tam jest 110 i 140 KM ,dopracowany turbodyszel kupiony od PSA.
    >1,8 tdci to niestety wadliwa jednostka w której sypią się słynne
> [...]

    Jak nie miałeś - to nie gadaj...
    Focus 1.6 TDCI pali tyle samo co 1.8 TDCi a jeździ odczuwalnie gorzej.
    Wtryskiwacze padają w 1.8 TDCi ale na osprzęcie Delphi. Jeśli znajdziesz
    Siemensa - a wbrew pozorom jest ich dużo - masz święty spokój. Koła
    dwumasowe padają wszędzie, w 1.8 TDCi potrafią przeżyć do 200 tys km, więc
    nie jest to jakaś straszna awaria, a ich wymiana wraz ze sprzęgłem zamyka
    się w 2800 PLN. Jeśli sądzisz, że ani w 1.6 ani w 2.0 dwumasa Ci nie
    padnie - to bredzisz. Poza tym sam napisałeś, że 1.8 TDCi jest mniej
    wrażliwy na jakość paliwa - a to jest najważniejszy w Polsce argument.

    Jurand.