  • Data: 2010-06-10 23:42:15
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:huq2e7$dvi$1@news.task.gda.pl...
    > no jesli taka jest twoja argumentacja, to chyba wogole nie mamy o czym
    > rozmawiac
    >
    > 6 letnie auto nie ma prawa miec remontu silnika, dobre :)

    Chyba się tu w USA od fiatów i polonezów odzwyczaiłem - sorry :-)

    > no popatrz, a moze auto stalo pod drzewem i w trakcie burzy spadl na nie
    > konar
    >
    > moj kumpel tak mial w swojej a8, tylko u niego na szczescie szyba ocalala,
    > kraksy nie bylo, a mimo to elemnty przodu do wymiany/naprawy

    Nie mówię że metoda jest niezawodna - być może jakieś okazję w ten
    sposób ktoś sobie odpuści...
    Zdecydowanie większa jest szansa że nie spadł konar tylko brało udział
    w kolizji, której ślady naprawiono lub zamaskowano.

    > ale twoje oczekiwania nie maja znaczenia, jesli wolisz ladnie
    > polakierowane auto z trocinami w skrzyni, twoja wola

    Jakimi trocinami w skrzyni???

    > mnie nie dziwi ze sie dlugo sprzedaje, bo kazdy ocenia ze dostanie funkiel
    > nowksie nie smigana, jedzona jako 3 auto do kosciola, przez kobiete
    > niepalaca za grosze, a jak ma mozliwosc kupic naprawde dobre auto, ale
    > drozej, z pewnej reki, z pewna historia, to juz kreci nosem, bo na allegro
    > sa tansze i "ladniejsze"

    Z pewnej ręki? Przecież to było auto z ogłoszenia...

    > i tez nie dziwi mnie to, ze w koncu ktos je kupi, bo doceni to, ze wie co
    > sie z nim dzialo, to w jakim jest prawdziwym stanie itd

    A skąd wie co się z nim działo? Uwierzy na słowo sprzedawcy? :-)))

    > chyba jednak niekoniecznie, dla ciebie po prostu wazne jest opakowanie, bo
    > masz niezachwiana wiare w to, ze 6 letnie auto nie ma prawa miec problemow
    > z silnikiem, napedem, zawieszeniem itd

    Ja nie kupuję 6 letnich aut. Napisałem wyraźnie że kupuję młodsze auta.

    > ja tam kupujac kolejne auta wieksza uwage zwracam na to co w srodku, bo z
    > doswiadczenia wiem, ze i 2 letnie auta moga miec rozne felery zupelnie
    > niezwiazane z blacharka i to co ty bys kupil, bo ci miernik niezapika, ja
    > bym tego nie tknal

    Mylisz się, kupując 2-3 letnie auto mam pełną gwarancję producenta
    i mnie to ani ziębi ani grzeje jak wygląda skrzynia czy silnik bo jest ona
    na gwarancji. Natomiast wady powstałe po naprawieniu kolizji są już
    nieobjęte gwarancją... i dlatego tak mi zależy aby nie kupić tłuczonki.