  • 1. Data: 2024-06-15 13:05:37
    Temat: Jest tu jeszcze CWANIAK?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    co będzie bronił ekofaszystowskiej ideologii UE o przymusowej przesiadce
    na elektryki?

    fpisujta miasta '=)

  • 2. Data: 2024-06-15 14:39:53
    Temat: Re: Jest tu jeszcze CWANIAK?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jun 2024 13:05:37 +0200, _Master_ napisał(a):

    > co będzie bronił ekofaszystowskiej ideologii UE o przymusowej przesiadce
    > na elektryki?
    >
    > fpisujta miasta '=)

    Jesteś upierdliwy niczym wrzód na dupie. Dorośnij, chłopie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2024-06-15 16:08:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jesteś upierdliwy niczym wrzód na dupie. Dorośnij, chłopie.

    A unijnej skooorwionej propagandzie umiesz coś napisać?

    Zatkało? To będą te cła czy ich nie będzie? Boli?
    I MA BOLEĆ

  • 4. Data: 2024-06-15 18:33:55
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 15.06.2024 o 16:08, _Master_ pisze:

    > A unijnej skooorwionej propagandzie umiesz coś napisać?
    >
    > Zatkało? To będą te cła czy ich nie będzie? Boli?
    > I MA BOLEĆ

    I tu się możesz zdziwić.
    My uważamy że cła będą, niemcy uważają że jeszcze jest pole
    do dyskusji i ceł na elektryki może nie być.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2024-06-15 20:27:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 15.06.2024 o 18:33, RadosławF pisze:

    > I tu się możesz zdziwić.
    > My uważamy że cła będą, niemcy uważają że jeszcze jest pole
    > do dyskusji i ceł na elektryki może nie być.

    Oczywiste że takich ceł nie będzie bo zostanie zawarty kompromis ;-)

    Niemcy nie są GŁUPKAMI. Sprzedają do chin 1/4 produkcji

    Ale chodzi o narrację, motywację do wprowadzania takich przepisów.

    OBŁUDA DO KWADRATU

    PLANETA PŁONIE ale są rzeczy WAŻNIEJSZE. Dobro swoich.

    Prywatyzacja zysków a uspołecznienie kosztów. Widać jak na dłoni

  • 6. Data: 2024-06-16 08:41:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jun 2024 20:27:09 +0200, _Master_ napisał(a):

    Oto umysłowość Mastera w całej okazałości:

    > PLANETA PŁONIE
    Z czego wnioskujemy że kryzys klimatyczny jest faktem.

    >ekofaszystowskiej ideologii UE o przymusowej przesiadce
    Z czego wnioskujemy że kryzys klimatyczny jest oszustwem UE.

    Masterku, jesteś za a nawet przeciw? :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2024-06-16 10:20:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > Z czego wnioskujemy że kryzys klimatyczny jest faktem.

    > Z czego wnioskujemy że kryzys klimatyczny jest oszustwem UE.

    Po prostu jest debilem.

  • 8. Data: 2024-06-16 11:48:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Dnia Sat, 15 Jun 2024 20:27:09 +0200, _Master_ napisał(a):
    >
    > Oto umysłowość Mastera w całej okazałości:

    > Z czego wnioskujemy że kryzys klimatyczny jest faktem.

    Umiesz czytać?

    Moje zdanie nie ma tu nic do rzeczy

    Skoro planeta PŁONIE i jest ten "konsensus"

    To dlaczego mamy kłaść kłody pod nogi pomysłowi na rozpowszechnienie się
    tanich i dobrych elektryków z CHIN?

    Chodzi o niekonsekwencje, głupotę czy perfidię koooorw brukselskich

    Wyszło szydło z worka i to tak na BEZCZELA

    Dla UE są rzeczy ważniejsze niż PŁONĄCA planeta czyli dobro swoich firm
    i obywateli

    Czyli dokładnie tak jak dla mnie ;-)

  • 9. Data: 2024-06-17 10:06:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jun 2024 13:05:37 +0200, _Master_ wrote:
    > co będzie bronił ekofaszystowskiej ideologii UE o przymusowej przesiadce
    > na elektryki?
    >
    > fpisujta miasta '=)

    Ja.

    Ropa sie kiedys skonczy, i to relatywnie szybko :-)

    J.

  • 10. Data: 2024-06-17 10:46:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 10:06, J.F pisze:
    > Ropa sie kiedys skonczy, i to relatywnie szybko ?

    Jak się skończy to w sposób naturalny przejdziemy na inne paliwa.

    Niemcy zabezpieczyli sobie patent na zieloną "ropę" z biomasy
    Argumentem na jej "zieloność" jest to że rośliny już wchłonęły CO2

    To się nazywa SKOOORWYSYŃSTWO

    A z czego powstała ROPA? Z roślin które już kiedyś wchłonęły CO2

    W tej UE to naprawdę są ZJEBY godne Kurskiego