  • Data: 2010-06-10 10:05:35
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Całe piękno takiego miernika polega właśnie na tym, że nie ma
    > bola tak pomalować blachy ręcznie aby było równo i cienko...

    Pewnie specjalisto, nawet fabryczne lakiery mają różne grubości w różnych
    miejscach karoserii, oczywiście symetrycznie ale mają.

    > Tak robią tylko automaty lakiernicze w fabrykach.
    > Miernik wykryje każdą poprawkę lakierniczą - zwłaszcza gdy
    > są "wszczepienia" i wygładzania podkładem/szpachlą...

    Na wymienianych nieklepanych elementach szpachla e fabrycznym lakierze?
    Chyba we śnie.

    > Mam taki miernik i wiele aut nim już sprawdzałem.

    No i?

    > Zresztą szpachlę widać zwykle bez miernika w dobrym słońcu.

    Jaką szpachle, na blachach które wymienione z auta nieuszkodzonego na
    zasadzie przeszczepu? Większośc ludzi kupuje auto po wyglądzie, a przy
    obecnym obudowaniu np. podwozia musiał by rozebrać osłony żeby zobaczyć czy
    podłoga nie jest w dwóch kawałkach. Pomiary lakieru to małe piwo przy tym co
    może się czaić pod "nowymi blachami w oryginalnym lakierze"