  • 1. Data: 2024-06-17 22:12:46
    Temat: Polska to nadal złodziejski kraj?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kiedy kupujesz parkowanie w sobotę

    Polska - sprzedamy ci na poniedziałek, pierdol się
    inny kraj - chłopie obudź się! sobota! dziś za friko

    :)

    skurwysyny złodzieje

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-06-17 23:26:01
    Temat: Re: Polska to nadal złodziejski kraj?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jun 2024 22:12:46 +0200, PiteR napisał(a):

    > kiedy kupujesz parkowanie w sobotę
    >
    > Polska - sprzedamy ci na poniedziałek, pierdol się
    > inny kraj - chłopie obudź się! sobota! dziś za friko
    >
    > :)
    >
    > skurwysyny złodzieje

    A nie było nigdzie informacji, że sobota free?

    Wyobraź sobie taką sytuację:
    Jadę przez Polskę kilka godzin, dojeżdżam w niedzielę późnym wieczorem.
    Stawiam autko w płatnej strefie. Kupuję bilet, który uprawnia mnie do
    postoju od startu (np. od godz. 9) do godz. 12, bo rano będę spał i nie
    chce mi się ganiać do głupiego parkometru.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2024-06-18 00:09:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:12n83sb7cyk25.5vv7miqsx0p0.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > A nie było nigdzie informacji, że sobota free?

    Pewnie że była trzeba tylko nie zapomnieć okularów.
    Młode demokracje nie rozumieją tego jeszcze.
    Warszawskie metro wygląda jak w Mińsku. Małe literki.

> [...]
    > uprawnia mnie do postoju od startu (np. od godz. 9) do godz. 12,
    > bo rano będę spał i nie chce mi się ganiać do głupiego parkometru.

    Co nie znaczy, że twój mniejszościowy marginalny przypadek
    usprawiedliwia nieostrzeganie pacjęta, że jest sobota i kupuje na
    poniedziałek. Chyba że uważają że prześpi od soboty do poniedziałku.

  • 4. Data: 2024-06-18 09:57:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.06.2024 o 00:09, PiteR pisze:

    > Pewnie że była trzeba tylko nie zapomnieć okularów.
    > Młode demokracje nie rozumieją tego jeszcze.
    > Warszawskie metro wygląda jak w Mińsku. Małe literki.

    Miby się podobało, jakbyś wszedł do Biedry i kupował cukierki bez
    okularów :D
    https://img2.dmty.pl//uploads/202406/1718687387_rv9v
    mx_600.jpg

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-06-18 16:44:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Jun 2024 22:12:46 +0200, PiteR

    > skurwysyny złodzieje

    I pijaki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2024-06-18 16:51:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 18 Jun 2024 00:09:09 +0200, PiteR

    > Pewnie że była trzeba tylko nie zapomnieć okularów.

    W smarkfonie to można powiększyć, a nawet odczytać zapiski. ;P
    U mnie w IKO za parkowanie krzyczy że sobota, sam też wyłącza
    płatność jak się skończy strefa parkowania płatnego.

    > Młode demokracje nie rozumieją tego jeszcze.
    > Warszawskie metro wygląda jak w Mińsku. Małe literki.

    J.w. Fota + powiększenie.
    Ale podejrzewam że to nie wzrok zrobił problem. ;P

    Może dlatego że to pacjęt.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2024-06-18 20:36:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1hk4cr1ajleba$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Ale podejrzewam że to nie wzrok zrobił problem. ;P

    tylko pośpiech

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 8. Data: 2024-06-18 23:51:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1d708v1jkmjoh$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Mon, 17 Jun 2024 22:12:46 +0200, PiteR

    > I pijaki.

    :)

    i politycy

    --
    Piter

    pierwszy dzień w Londynie i od razu
    trzy boginie

  • 9. Data: 2024-06-24 12:57:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 00:09:09 +0200, PiteR wrote:
> [...]
    > usprawiedliwia nieostrzeganie pacjęta, że jest sobota i kupuje na
    > poniedziałek. Chyba że uważają że prześpi od soboty do poniedziałku.

    A nie może?

    A nie było gdzieś informacji kiedy parkowanie jest płatne?
    Calkiem dużymi literkami?

    J.