  • 1. Data: 2024-06-19 02:46:29
    Temat: o mały włos
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    cztery godziny do samolotu a nie ma gdzie samochodu postawić.

    Godz 10oo, dzień roboczy a patusy nygusy 500 plusy śpią.
    Żaden samochód nie odjechał.

    --
    Piter

    pierwszy dzień w Londynie i od razu
    trzy boginie

  • 2. Data: 2024-06-19 10:23:56
    Temat: Re: o mały włos
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jun 2024 01:46:29 +0100, PiteR wrote:

    > cztery godziny do samolotu a nie ma gdzie samochodu postawić.
    >
    > Godz 10oo, dzień roboczy a patusy nygusy 500 plusy śpią.
    > Żaden samochód nie odjechał.

    A mozna było odstawic w dniu wczorajszym, zapłacic za bilet do
    dzisiaj, i mieć zaparkowane :-P

    J.

  • 3. Data: 2024-06-19 22:40:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:86e55h0n902o$.9cm6txv51rdq.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A mozna było odstawic w dniu wczorajszym, zapłacic za bilet do
    > dzisiaj, i mieć zaparkowane :-P

    bilet za moje miejsce pod blokiem?

    Emigrantem nie byłeś?
    Emigrant jak Niemcy. Gra do końca. Kazda sekunda sie liczy ;)

    22oo - ostatnia wieczerza
    23oo - 3oo pakowanie słoików
    3oo - 5oo sen
    5oo - 6oo pożegnanie z autem akumulator do mieszkania
    6oo - 7oo ostatnie kupowanie chleba
    8oo - odciecie ogrzewania wody pradu oproznienie lodowki
    9oo - wypad z domu

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2024-06-20 00:22:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.06.2024 o 22:40, PiteR pisze:
> [...]
    > 6oo - 7oo ostatnie kupowanie chleba
    > 8oo - odciecie ogrzewania wody pradu oproznienie lodowki

    Ja parkuję pod swoim oknem, na ulicy...głównej, przy której jest
    "wszystko" + 3 bankomaty. Godziny szczytu są od 9:00 - 20:00 i NIGDY nie
    ma tam miejsca, dlatego parkuję po 20:00 :) Mam o tyle dobrze, że ktoś
    ustawił znak w miejscu gdzie parkuję na linii chodnik-parking i jeśli
    zrobi się tam miejsce, można zaparkować tylko tyłem. 80% kierowców
    odpada wtedy z powodu braku umiejętności i w większości mam to miejsce
    zawsze wolne :) Oczywiście znak posiada kolory tęczy na wysokości
    zderzaków i jest nagminnie wyginany...lubię ten znak :)

    Fotka:
    https://imgur.com/sjjYcRr
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-06-20 03:23:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v4vlnm$2hj0q$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]
    > umiejętności i w większości mam to miejsce zawsze wolne :)
    > Oczywiście znak posiada kolory tęczy na wysokości zderzaków i jest

    te nygusy mnie wkurwiają NNI WPZ NSZ
    na 12 mieszkań tylko 5 niewynajęte
    prawie żadnej rejestracji z miasta.

    DG powykupowali garaże i porobili składziki towaru.
    Rano załadunek, wieczorem ksiegowość. Napierdalanie drzwiami.
    Zloty pucołowatych Karolaków i pierdolenie pod oknami.

    Normalnie jak pracowałem w PL do 15oo to nie mieli ze mną szans.
    A jak wracałem po 19oo to nawet nie jechałem do siebie.
    Porzucałem na dzielni.

    Ale byłem u rodziny nad morzem. Tam to dopiero jest Sajgon.
    Najlepiej przyjechać, postawić i nie ruszac auta do końca urlopu.
    Poruszać się taxi.

    > Fotka:
    > https://imgur.com/sjjYcRr

    o panie, trudny teren

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 6. Data: 2024-06-20 09:59:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jun 2024 21:40:47 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:86e55h0n902o$.9cm6txv51rdq.dlg@40tude.net>

    > bilet za moje miejsce pod blokiem?

    Niektórzy płacą.

> [...]
    > 6oo - 7oo ostatnie kupowanie chleba
    > 8oo - odciecie ogrzewania wody pradu oproznienie lodowki

    A to nie rozumiem, o co pretensje?
    Aaa, obserwacja taka, ze samochody stoją, znaczy się nikt nie pojechał
    do roboty, bumelanty jedne?

    No cóż:
    -jak Ty - spakowali się i polecieli,
    -blok emerytów i rencistów,
    -pod pracą nie ma parkigu - metrem się dojeżdza,
    -samochodem do pracy się nie opłaca - za drogo.
    -praca blisko,
    -praca zdalna,
    -młodzi w bloku kupili mieszkania na kredyt, i nie stać ich na
    samochody :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-06-20 10:33:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jun 2024 00:22:03 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    > zrobi się tam miejsce, można zaparkować tylko tyłem. 80% kierowców
    > odpada wtedy z powodu braku umiejętności i w większości mam to miejsce

    IMO - nasi kierowcy umieją parkować tyłem.
    Na kursie jest, na egzaminie wymagane.

    Natomiast ciekawostka - parking podziemny w Polsce - 90% parkuje
    tyłem. Co zrozumiałe, bo łatwiej/jedyny możliwy sposób.

    A jestem w hotelu w Niemczech - i napis, ze tu się parkuje przodem.
    Scian im sie nie chce malować, czy co?

    P.S. w Polsce wszelakie instalacje na scianach chronione jednak
    barierką :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-06-20 11:09:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.06.2024 o 10:33, J.F pisze:

    > IMO - nasi kierowcy umieją parkować tyłem.
    > Na kursie jest, na egzaminie wymagane.

    Równolegle trudniej :) Ja przez okno widzę czasem co odpierdalają :D
    Warczą pół godziny i blokują ruch...a to główna ulica i trzeba
    zagęszczać ruchy bo trąbią :D Od chuja takich co parkują na skos i dupa
    im wystaje albo blokują chodnik.

> [...]
    > tyłem. Co zrozumiałe, bo łatwiej/jedyny możliwy sposób.
    >
    > A jestem w hotelu w Niemczech - i napis, ze tu się parkuje przodem.

    Nie misiu, chodzi o DYM/smród.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2024-06-20 14:59:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jun 2024 11:09:55 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > Warczą pół godziny i blokują ruch...a to główna ulica i trzeba
    > zagęszczać ruchy bo trąbią :D Od chuja takich co parkują na skos i dupa

    ale samochód tak czy inaczej smrodzi i dymi, tylko albo na środek,
    albo na ścianę.

    J.

  • 10. Data: 2024-06-20 19:02:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.06.2024 o 14:59, J.F pisze:
    [...]
    > ale samochód tak czy inaczej smrodzi i dymi, tylko albo na środek,
    > albo na ścianę.

    No to jeszcze wypakuj walizy jak staniesz tyłem do ściany :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>