  • Data: 2010-06-10 23:36:05
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message
    news:4c109cd0$0$17097$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pewnie specjalisto, nawet fabryczne lakiery mają różne grubości w różnych
    > miejscach karoserii, oczywiście symetrycznie ale mają.

    Raz że symetrycznie, dwa że dotyczy to tylko małych specyficznych
    obszarów (np. przód maski lub dół drzwi/błotników) a trzy że jak
    oglądasz kilka identycznych modeli z tego samego roku to wiesz
    jak powinno być i rozpoznasz podróbkę od razu.

    > Na wymienianych nieklepanych elementach szpachla e fabrycznym lakierze?
    > Chyba we śnie.

    O czym Ty mówisz? Za dużo wyciąłeś i nie rozumiesz co napisano?

    > No i?

    No i wiem jak działa i jak się nim posługiwać aby wykryć malowany
    ręcznie samochód poza fabryką...

    > Jaką szpachle, na blachach które wymienione z auta nieuszkodzonego na
    > zasadzie przeszczepu? Większośc ludzi kupuje auto po wyglądzie, a przy
    > obecnym obudowaniu np. podwozia musiał by rozebrać osłony żeby zobaczyć
    > czy podłoga nie jest w dwóch kawałkach. Pomiary lakieru to małe piwo przy
    > tym co może się czaić pod "nowymi blachami w oryginalnym lakierze"

    Powiedz mi, jaka jest szansa że auto ma podłogę w dwu kawałkach
    a całe nadwozie nie ma żadnych śladów malowania?