  • Data: 2010-06-10 08:58:51
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h...@p...onet.pl...

    > Mówimy o aucie 2004 - takie młode auto nie ma prawa mieć potrzeby
    > remontu silnia ani skrzyni... Dlatego skupiam się na blachach.

    no jesli taka jest twoja argumentacja, to chyba wogole nie mamy o czym
    rozmawiac

    6 letnie auto nie ma prawa miec remontu silnika, dobre :)

    > Jeśli tylko szybę to nie. Ja mówiłem "szyba + błotnik + drzwi".
    > To jest sygnał sporej kraksy skoro dostałeś w drzwi i błotnik tak
    > mocno że Ci szyba przy tym pękła/wypadła :-)

    no popatrz, a moze auto stalo pod drzewem i w trakcie burzy spadl na nie
    konar

    moj kumpel tak mial w swojej a8, tylko u niego na szczescie szyba ocalala,
    kraksy nie bylo, a mimo to elemnty przodu do wymiany/naprawy

    > Ja niczego nie żądam :-) Ja tylko oczekuję aby auto po przejściach
    > nie było wyceniane powyżej przeciętnej ceny rynkowej...

    ale twoje oczekiwania nie maja znaczenia, jesli wolisz ladnie polakierowane
    auto z trocinami w skrzyni, twoja wola

    > A więc nie dziwi mnie ze auto po przejściach, wycenione wyżej
    > długo się nie sprzedaje. I dziwi mnie że Ciebie to dziwi :-))

    mnie nie dziwi ze sie dlugo sprzedaje, bo kazdy ocenia ze dostanie funkiel
    nowksie nie smigana, jedzona jako 3 auto do kosciola, przez kobiete
    niepalaca za grosze, a jak ma mozliwosc kupic naprawde dobre auto, ale
    drozej, z pewnej reki, z pewna historia, to juz kreci nosem, bo na allegro
    sa tansze i "ladniejsze"

    i tez nie dziwi mnie to, ze w koncu ktos je kupi, bo doceni to, ze wie co
    sie z nim dzialo, to w jakim jest prawdziwym stanie itd

    > Różnica między nami jest chyba taka, że ja kupuję auta młodsze, mniej
    > wymęczone, i mam po prostu wyższe wymagania/oczekiwania...

    chyba jednak niekoniecznie, dla ciebie po prostu wazne jest opakowanie, bo
    masz niezachwiana wiare w to, ze 6 letnie auto nie ma prawa miec problemow z
    silnikiem, napedem, zawieszeniem itd

    ja tam kupujac kolejne auta wieksza uwage zwracam na to co w srodku, bo z
    doswiadczenia wiem, ze i 2 letnie auta moga miec rozne felery zupelnie
    niezwiazane z blacharka i to co ty bys kupil, bo ci miernik niezapika, ja
    bym tego nie tknal