  • 1. Data: 2024-06-18 09:14:01
    Temat: skup katalizatorów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    takie auta stoją przy drodze.

    Skup aut, skup mieszkań, skup nerek
    każdy stan, za gotówke, murwa kać.

    dziki wschód

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów nierobów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-06-18 19:27:03
    Temat: Re: skup katalizatorów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 09:14:01 +0200, PiteR wrote:
    > takie auta stoją przy drodze.
    >
    > Skup aut, skup mieszkań, skup nerek
    > każdy stan, za gotówke, murwa kać.
    >
    > dziki wschód

    Ale o co chodzi? Skupować nie wolno,
    czy moze w UK katalizatorów nie kradną?

    W UK to zdaje się Range Rovery masowo kradną.
    Metodą "na kierunkowskaz", albo "na teczkę".

    Dziki Zachód (dla USA-manów: dziki wschód :-))

    J.

  • 3. Data: 2024-06-18 20:34:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:eylwxwtjslnl.xgpeiczzh0bu$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale o co chodzi?

    o natarczywe reklamy

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2024-06-18 20:45:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.06.2024 o 20:34, PiteR pisze:
    > in <news:eylwxwtjslnl.xgpeiczzh0bu$.dlg@40tude.net>

    > o natarczywe reklamy

    Kiedyś musiała być zgoda na reklamę a teraz ... powinni mi płacić
    odszkodowanie, ale nie płacą i nie zanosi się.

  • 5. Data: 2024-06-18 21:08:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 19:34:03 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:eylwxwtjslnl.xgpeiczzh0bu$.dlg@40tude.net>

    > o natarczywe reklamy

    reklama dzwignią handlu :-)

    Usiłują u nas trochę walczyc z reklamami, ale widać za mało.

    A w Anglii to gdzie się reklamują ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2024-06-18 23:36:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > reklama dzwignią handlu :-)
    >
    > Usiłują u nas trochę walczyc z reklamami, ale widać za mało.

    nadwiślański kraj lekomanów ;)

    > A w Anglii to gdzie się reklamują ? :-)

    no jasne że w gazecie

    Anglicy kochają gazety.

  • 7. Data: 2024-06-19 10:25:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 22:36:50 +0100, PiteR wrote:

    > nadwiślański kraj lekomanów ;)

    No, jest problem, nazywa się fentanyl.
    Na razie chyba w jednej gminie :-)

    > no jasne że w gazecie
    > Anglicy kochają gazety.

    A my chyba nie.
    Gazete ostatnio kupiłem ... juz zapomniałem.

    J.