  • 1. Data: 2024-06-23 22:36:15
    Temat: ładny dzień na cabrio
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dziś był ładny dzień na cabrio

    vw wiecznie żywy ;)
    to były wozy a nie silnik 3 cyl 1000cm3

    https://ibb.co/31rS6gw
    https://ibb.co/hBfRvr5
    https://ibb.co/YdZx27W

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-06-24 10:22:18
    Temat: Re: ładny dzień na cabrio
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Jun 2024 21:36:15 +0100, PiteR wrote:
    > dziś był ładny dzień na cabrio
    >
    > vw wiecznie żywy ;)
    > to były wozy a nie silnik 3 cyl 1000cm3
    >
    > https://ibb.co/31rS6gw

    Ale co my tam mamy z tyłu - 1.6, 1.9TDI, 2.8, 1.8T ?

    Bo ambitne silniki VW, to w Audi albo w Bugatti :-)
    A do przejazdzki po miescie ... elektryk, hybryda.

    A co to za miasto - bo do Londynu to juz nie wszędzie wjedziesz
    ambitnym silnikiem ;-)

    J.

  • 3. Data: 2024-06-24 20:32:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:h0ol52ba0afs.1s51vsxrvoh8s$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A co to za miasto - bo do Londynu to juz nie wszędzie wjedziesz
    > ambitnym silnikiem ;-)

    imho wjedzie się do centrum Londynu wszystkim
    tylko jest opłata ULEZ 64zł dziennie.

    Plus zabójcze OC za pojemność i emisję.

    Czyli ale kto bogatemu zabroni.

  • 4. Data: 2024-06-25 20:31:51
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 24/06/2024 19:32, PiteR wrote:
    > in <news:h0ol52ba0afs.1s51vsxrvoh8s$.dlg@40tude.net>

    > imho wjedzie się do centrum Londynu wszystkim
    > tylko jest opłata ULEZ 64zł dziennie.

    Ale klasyki mogą być wykluczone. Albo samochód przeszedł przez inny kraj
    i już nie emituje złego CO2 (patrz np. Nissan Elgrand chyba 3.5 V6 - te
    wiem że nie mają co2 wpisanego więc są exempt; ja rejestrowałem tu Vito
    3.0D z Polski i też emisji nie miał wpisanej, ale nie mam pojęcia czy by
    się kwalifikował do ULEZ, bo wtedy pomysłu na ten podatek jeszcze nie
    ogłosili)

    > Plus zabójcze OC za pojemność i emisję.

    przy takim aucie raczej nie zabójcze

    Lukasz