  • 1. Data: 2024-06-18 20:32:22
    Temat: Szuru na uniwersytecie jagielońskim
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Dziś takie coś mi się objawiło na kanale copernicus:

    https://youtu.be/21muYqLRrtk?t=1524

    Szur, normalnie szur! Lokdałny nie działały z delikatnym wskazaniem na
    przeciwskuteczność (zwłaszcza w nadmiarowych zgonach!). Innymi słowy
    więcej ludzi przez nie zginęło (pewnie _zwłaszcza_ u nas) niż uratowano.
    A to dopiero początek bo ta metaanaliza nie wychwytuje długofalowych
    skutków zdrowotnych (bo jeszcze nie nastąpiły) oraz ewidentnych
    negatywnych skutków innego rodzaju jak spadek PKB, inflację, przyszłe
    zaburzenia psychiczne i społeczne, stracone szanse edukacyjne, spadek
    liczy urodzeń itp. Stało się jasne to co było w sumie jasne od początku
    - lokdałny były przeciwskuteczne, bo zaadresowane do zupełnie nie tej
    grupy osób czyli z grupy spoza grupy ryzyka - w przypadku szkół i
    przedszkoli biegunowo odleglej od grup ryzyka.

    Polecam obejrzeć, bo to nie jest kanał z dupy i to w zasadzie ustalona
    linia obecnie - lokdałny są w najlepszym wypadku neutralne jak patrzeć
    na same zachowrowania i zgony, lekkim wskazaniem na przeciwskuteczność
    w zakresie gospodarki, edukacji i spraw społecznych oraz prawnych wynik
    jest jednoznacznie niegatywny. Świat się kończy - naukowcy mówią żeby
    tego nie powtarzać!

    Komentujcie ci co mnie od płaskoziemców i antyszczepów wyzywali:P

    Inne szurskie teorie które okazały się (niespodzianka!) prawdziwe:

    - Kowid jest chorobą sezonową. Poważnie - któryś twierdził że nie.

    - szczepionki nie będą miały skuteczności bliskiej 100% i będzie z nimi
    jak ze szczepionką na grypę - słaba skuteczność, bardzo ograniczona
    czasowo, ustawicznie na poprzedni szczep (tu grypa wypada lepiej) -
    ogólnie jest sens się szczepić przed sezonem, jak ktoś ma powody bać się
    powikłań. Sczepienie ludzi na wakację i segregowanie ich praw
    człowieka po tym jest _absolutnie_ bez sensu.

    - szczepionki na covid zakończą pandemię podobnie jak szczepionki na grypę.

    - kowid jednak można porównywać z grypą.

    - szpitale tymczasowe były przeciwskuteczne - przepalono w nich mnóstwo
    kasy i co ważniejsze personelu, które były potrzebne w opiece zdrowia,

    - zamknięcie lasów było kretynizmem - tak poważnie ktoś tego bronił, bo
    ludzie się tłumują przed wejściami do lasów - "drzwi do lasu" się
    przypominają.

    Ogólnie wszytko co można było zrobić źle to tak zrobiono, a tych co
    mówili że to nie tak wyzywano od szurów, płaskoziemców, putinów (swoją
    drogą on zakończył tą szopkę), onuc, nieszczepów i tych bez nazwy od 5g.

    Już chuj z tym - teraz zbadać żeby się nie powtórzyło, winnych ukarać,
    klakierzy niech przeproszą społeczeństwo, bo to dzięki wam mamy
    nadmiarowe trupy - kupiono kilka lat życia seniorom w zamian za większą
    (na szczęście niewiele) ilość żyć przypadkowych ludzi, którzzy czasami
    mieli całe życie przed sobą, ale akurat ich choroby nie leczono i
    profilaktyki na przykład onkologicznej nie prowadzono oraz ograbiono z
    szans edukacyjnych, sportowych i ogólnie życiowych młodzież.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-06-18 20:49:19
    Temat: Re: Szuru na uniwersytecie jagielońskim
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jun 2024 20:32:22 +0200, w <v4sjrj$c71$1@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Szur, normalnie szur! Lokdałny nie działały z delikatnym wskazaniem na
    > przeciwskuteczność (zwłaszcza w nadmiarowych zgonach!). Innymi słowy
    > więcej ludzi przez nie zginęło (pewnie _zwłaszcza_ u nas) niż uratowano.

    Nie przez lokdauny, tylko przez źle zrobione lokdałny.
    Ale ważne, że wesela na 150 osób można było organizować w piwnicy ;)

  • 3. Data: 2024-06-18 20:56:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2024 o 20:49, r...@k...pl pisze:

    > Nie przez lokdauny, tylko przez źle zrobione lokdałny.
    > Ale ważne, że wesela na 150 osób można było organizować w piwnicy ;)

    Sorry - nie na tą grupę poszło. Jakby co to na pręgu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-06-18 22:01:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jun 2024 20:56:35 +0200, w <v4sl8v$eqa$1@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Sorry - nie na tą grupę poszło. Jakby co to na pręgu.

    To pa :>

  • 5. Data: 2024-06-18 22:52:46
    Temat: A nie mówiłem że PRAWDA będzie wyłazić na wierzch
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Będziecie jeszcze przepraszać Konfederację ;-)

  • 6. Data: 2024-06-18 22:53:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 18.06.2024 o 20:49, r...@k...pl pisze:
    > Nie przez lokdauny, tylko przez źle zrobione lokdałny.
    > Ale ważne, że wesela na 150 osób można było organizować w piwnicy ?

    Czyli twierdzisz że taki lokdałn można zrobić DOBRZE?

    Tusk zrobiłby LEPIEJ?

  • 7. Data: 2024-06-18 22:54:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 18.06.2024 o 20:56, Shrek pisze:

    > Sorry - nie na tą grupę poszło. Jakby co to na pręgu.

    A co za różnica? tutaj jest wielu wyznawców nowoczesnych religii ;-)

  • 8. Data: 2024-06-20 10:34:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 22:52:46 +0200, _Master_ wrote:
    > Będziecie jeszcze przepraszać Konfederację ;-)

    Jakbys tak jeszcze napisał o co chodzi, to może byśmy pomyśleli o
    przeprosinach.
    A tak, to na pewno zapomnimy :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-06-20 11:11:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 10:34, J.F pisze:
    > A tak, to na pewno zapomnimy

    Ci co mają przepraszać wiedzą o co chodzi.

    Ale też zdaję sobie sprawę że są tacy to wykonają tuskowego fikołka i że
    byli ZAWSZE przeciw lokdałnom.

  • 10. Data: 2024-06-20 14:57:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jun 2024 11:11:18 +0200, _Master_ wrote:

    > Ci co mają przepraszać wiedzą o co chodzi.
    >
    > Ale też zdaję sobie sprawę że są tacy to wykonają tuskowego fikołka i że
    > byli ZAWSZE przeciw lokdałnom.

    Jeśli chodzi o nas, to na mój ówczesny gust, pierwszy lockdown był za
    wcześnie - za mało tego wirusa było w kraju, stłumiono go na początku,
    a potem co - wieczny lockdown? Bo ten wirus przyjdzie i się
    rozprzestrzeni, lockdown ma tylko taki sens, ze spowalnia rozwój
    epidemii, dzięki czemu np nie brakuje łóżek w szpitalach.

    Ale na usprawiedliwienie PiS powiem tyle, ze na początku 2020 roku,
    to chyba nikt nie wiedział na ile wirus jest groźny i co potrafi.
    Może niektórzy Chinczycy wiedzieli, ale czy powiedzieli i czy można im
    wierzyc. I nie wiadomo, jak chinska wiedza ma się do Polski.

    Włochów zdaje się siekło na początku mocno, ale dzieki kwarantannie
    ograniczyli rozwój.

    J.