  • Data: 2010-06-10 23:45:21
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:huq3vl$j3l$1@news.onet.pl...

    > 2004 rocznik i młode auto? Chłopaku, takie samochody potrafią mieć po 300
    > tysięcy przebiegu realnego! A byś się zdziwił, jakbyś zobaczył 3 letnie
    > samochody i 400 tysięcy na liczniku.

    Takie auta można wyraźnie wypatrzeć po zużyciu innych elementów:
    stan komory silnika, siedzenia, klamki, pedały, kierownica itp...

    > Aha, chyba, że szyba pękła później albo dużo wcześniej, panie fahofcu ;)

    Lepiej być ekstra czujnym i odrzucić przez sito "okazję" niż robić duże
    dziury w sicie przez które przejdą rozbitki.

    > A przepraszam, ktoś wycenia auto po przejściach powyżej ceny rynkowej?
    > Chyba jakiś masohista ;)

    Nie doczytałeś wątku w którym piszesz?

    > Pytanie, czy na pewno wiesz, co kupujesz ;)
    > Pytanie też, dlaczego w tym wątku rozmawiamy o autach 2-3 letnich ;)

    Nigdy niczego nie jesteś pewny kupując używane auto...
    Mówimy o zwiększaniu swojej SZANSY na sukces.