  • Data: 2010-06-11 09:16:24
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h...@p...onet.pl...

    > Chyba się tu w USA od fiatów i polonezów odzwyczaiłem - sorry :-)

    to jeszcze zalezy o jakich autach w tych usa mowimy, jesli o duzych motorach
    z podpietym automatem, to juz zupelnie inna bajka, ale i tak duzo zalezy od
    uzytkownika

    pozatym to polska grupa i o polskich realiach rozmawiamy

    > Jakimi trocinami w skrzyni???

    widzisz jak ty malo wiesz o "polskiej mysli technicznej" ;)

    > Z pewnej ręki? Przecież to było auto z ogłoszenia...

    to akurat tak
    ale i tak mial na wszystko papiery, czlowiek opowiadal o wszystkim nawet
    niepytany, wiec mozna zakladac, ze uczciwy, szczegolnie jesli wizyta u
    mechanika potwierdza slowa sprzedajacego

    > A skąd wie co się z nim działo? Uwierzy na słowo sprzedawcy? :-)))

    zawsze musisz uwierzyc na slowo poparte ewentualnie wizyta w serwisie, jest
    wiele elementow podczas zakupu auta, ktore uwiarygadniaja jego historie

    > Ja nie kupuję 6 letnich aut. Napisałem wyraźnie że kupuję młodsze auta.

    ale o 6 letnim sie tak wypowiedziales

    > Mylisz się, kupując 2-3 letnie auto mam pełną gwarancję producenta
    > i mnie to ani ziębi ani grzeje jak wygląda skrzynia czy silnik bo jest ona
    > na gwarancji. Natomiast wady powstałe po naprawieniu kolizji są już
    > nieobjęte gwarancją... i dlatego tak mi zależy aby nie kupić tłuczonki.

    gowno masz nie pelna gwarancje, po pierwsze 3 rok jest rokiem granicznym
    sporej ilosci gwarancji, a przypuszczam, bo sie ostatnio nie interesowalem,
    ze i nie na kazde auto bewdziesz mial te 3 lata fabrycznej gwarancji,
    pozatym gwarancje to masz, ale pod pewnymi rygorami, chocby przegladow,
    dodatkowo gwarancja obejmuje wady producenta i nie obejmuje elementow
    "zuzywalnych" dodadtkowo wiekszosc gwarancji ma rowniez graniczny warunek
    ilosci km, wiec sie moze okazac ze kupisz 2 letnie auto z teoretycznie 3
    letnia gwarancja, bez gwarancji, bo ilosc km na blacie bedzie za duza itd