  • Data: 2016-03-06 20:29:26
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski napisał(a) :

    > Z naciskiem na "co tam było", bo na pewno nie był to "sok malinowy".
    > Najwyżej syrop, robiony na gorąco i na słodko z wykorzystaniem osmozy.
    > I w kręgach zbliżonych do moich babć nazywano to własnie syropem.
    > Przepisy UE podzielają babcine poglądy -- w ich myśl "sokiem" można
    > nazywać tylko coś wyciśniętego ze świeżych owoców, bez dodatku wody.
    > Taki sok malinowy istnieje, ale ani się nie nadaje do niczego, ani
    > nie jest trwały. Taka tam różowa woda. Babciny syrop też by się słabo
    > dziś sprzedawał -- był mętny, a nade wszystko kolor miał blady i wciąż
> [...]

    Jak zwał, tak zwał, ale do podratowania zdrowia służyło. Skutecznie.
    Moje soki, przepraszam, syropy, a zresztą sam nie wiem co to, nie są
    mętne ani nie bledną po kilku latach.
    A tak w ogóle to soków już nie robię, tylko całe maliny zasypane
    cukrem i gotowane w słoiku. Bez dodatku wody. I chemii. Szkoda
    marnować owoc tylko dla uzyskania samego soku. I też kilka lat nie
    zmienia wyglądu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1