  • 1. Data: 2024-06-21 00:39:56
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2024 10:21:17 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Potrzebuję uruchomić budżetowy monitoring z kartą SIM.
    > Mam tam prąd, internetu brak. Kamera będzie wewnątrz budynku, nie musi być
    > IP65.
    > Mam mnie powiadomić i przesłać zdjęcia jak wykryje jakiś ruch, nie musi
    > mieć głosu.
    > Docelowo zrobię tam jakiś monitoring z rejestratorem i 4 kamerami, teraz
    > potrzebuję jakieś budżetowe, tymczasowe rozwiązanie.
    >
    > Poleci ktoś jakiś model?

    Kamery "leśne" - na zwierzęta.
    Przy okazji wartośćdodana: na bateriach potrafią gonić nawet i z miesiąc
    czasu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2024-06-21 11:07:21
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 20/06/2024 23:39, Adam wrote:

    > Kamery "leśne" - na zwierzęta.
    > Przy okazji wartośćdodana: na bateriach potrafią gonić nawet i z miesiąc
    > czasu.

    ja mam kilka kamer Reolink (co prawda żadna nie jest LTE). Jedna z nich
    - ta bateryjna - działa po naładowaniu minimum 3 miesiące. Są też
    dodatkowe panele słoneczne, które czynią je praktycznie bezobsługowe.

    Wersja z LTE to koszt minimum 800PLN wiec raczej nie jest to rozwiązanie
    budżetowe ale mogę poręczyć z jakość i niezawodność.

    c.

  • 3. Data: 2024-06-21 14:13:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 11:07, Cezar pisze:

> [...]
    >
    > Wersja z LTE to koszt minimum 800PLN wiec raczej nie jest to rozwiązanie
    > budżetowe ale mogę poręczyć z jakość i niezawodność.

    Ale chujowy obrazek jest z tego, podobnie jak transmisja. Te stare
    wynalazki mają niską rozdzielczość i funkcje straszne. Oglądanie
    nagranego filmu to zgadywanie w pixelach.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2024-06-21 15:11:50
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 21/06/2024 13:13, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Ale chujowy obrazek jest z tego, podobnie jak transmisja. Te stare
    > wynalazki mają niską rozdzielczość i funkcje straszne. Oglądanie
    > nagranego filmu to zgadywanie w pixelach.

    nie potwierdzam.

  • 5. Data: 2024-06-21 16:03:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 15:11, Cezar pisze:
    [...]
    > nie potwierdzam.

    Podaj model który masz, to Ci porównam do obecnych i wskażę dokładne
    różnice, łącznie z kodekiem czyli wielkością nagrania, czyli ile się
    zmieści na karcie (obecnie 256GB), której Twoje raczej nie obsługuje.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2024-06-21 19:18:13
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 21/06/2024 15:03, LordBluzg(R)?? wrote:
> [...]
    > różnice, łącznie z kodekiem czyli wielkością nagrania, czyli ile się
    > zmieści na karcie (obecnie 256GB), której Twoje raczej nie obsługuje.

    ale osso chodzi? Chcesz mi udowodnić że nie jestem zadowolony z modelu z
    którego jestem zadowolony?

  • 7. Data: 2024-06-21 20:54:45
    Od: Kaczin0 <j...@i...pl>

    > nie potwierdzam.

    To pokaż jakąś próbkę nagrania/zdjęcia.
    --
    Kaczin

  • 8. Data: 2024-06-21 22:28:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2024 o 19:18, Cezar pisze:

    > ale osso chodzi? Chcesz mi udowodnić że nie jestem zadowolony z modelu z
    > którego jestem zadowolony?

    Nie. Chcę wskazać, że jest rozwój technologii i to co proponujesz jest
    starociem nie wartym polecania :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2024-06-22 20:20:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Jun 2024 22:28:48 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Nie. Chcę wskazać, że jest rozwój technologii i to co proponujesz jest
    > starociem nie wartym polecania :)

    Około roku temu konfigurowałem koledze jakiś niedrogi wynalazek (firma
    Denver czy jakoś tak) i dawał dość poprawny i czytelny materiał w pełnym
    HD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2024-06-22 21:08:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.06.2024 o 20:20, Adam pisze:

    > Około roku temu konfigurowałem koledze jakiś niedrogi wynalazek (firma
    > Denver czy jakoś tak) i dawał dość poprawny i czytelny materiał w pełnym
    > HD.

    Cały myk polega na porównaniu. Pamiętam czasy, gdzie kamery VGA dawały
    śliczny, przepiękny obraz.
    Lepszego nie było i nie było do czego porównać :) Ludzie cmokali,
    zachwycali się jakością.
    Wystarczy teraz porównać ten obraz z kamery VGA do kamery 4mpix i cały
    czar pryska :) Tyczy się to również możliwości zapisu bo zdarzało się
    nie raz, że kamera dawała obraz na monitorze "idealny" w transmisji
    "przyzwoity" a w zapisie/odtwarzaniu "tragiczny" :]
    Obecnie standardem jest stosowanie funkcji AI które ograniczają w
    znacznym stopniu fałszywe alarmy. Trendem jest zapis ciągły a nie z
    detekcji co oczywiście musi być robione przy dobrym kodeku i kompresji.
    To tak "z grubsza".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>