  • Data: 2016-03-06 21:46:16
    Temat: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Zbyszek napisał:

    > Jak zwał, tak zwał, ale do podratowania zdrowia służyło. Skutecznie.
    > Moje soki, przepraszam, syropy, a zresztą sam nie wiem co to, nie
    > są mętne ani nie bledną po kilku latach.

    No to moje gratulacje. Skuteczność zawsze na pierwszym miejscu.
    A w takim razie nie da się nie wspomieć o czymś, co nosi nazwę
    "Tata z Mamą", a co zostało trochę zapomniane. Robi się to prosto,
    przez zmieszanie pół na pół domowego syropu malinowego z wódką.
    Bimber też może być. Dla zdrowotności ma ten preparat wielkie
    zasługi.

    > A tak w ogóle to soków już nie robię, tylko całe maliny zasypane
    > cukrem i gotowane w słoiku. Bez dodatku wody. I chemii. Szkoda
    > marnować owoc tylko dla uzyskania samego soku. I też kilka lat
    > nie zmienia wyglądu.

    I to jest bardzo słuszna koncepcja ta koncepcja.

    Jarek

    --
    Lecz gdy spłynie mrok wieczorny
    Typem staję się upiornym: