  • Data: 2010-06-13 15:43:41
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hv25up$rmh$1@news.mm.pl...

    > To co ja twierdzilem odnosilo sie do tego czego sie uzywa do lakierowania
    > samochodow obecnie.

    A skąd tą wiedzę masz? ;)

    > Bo tak to wiele wynalazkow istnieje i kiedys zostanie wprowadzonych do
    > uzytku, ale nie ma to nic wspolnego ze stanem obecnym.
    > A w obsotrzeniach UE jak na razie mieszcza sie jeszcze lakiery
    > rozpuszczalnikowe o odpowiedniej liczbie LZO.
    > To o czym piszesz to przyszlosc, daleka czy nie daleka, ale przyszlosc.

    Teraźniejszość, niestety.

    > Bo najpierw trzeba czegos nauczyc, a potem wprowadzic.
    > Ciekawe rzeczy by sie dzialy jakby nagle odgornie ktos przykazal, ze
    > zmieniamy lakiery na wodne, a nikt tego na oczy nie widzial.

    Aha, ciekawa koncepcja. Tylko pytanie - kto pójdzie na takie szkolenie,
    skoro nie będzie wiadomo, czy w ogóle kiedykolwiek będzie obowiązek
    stosowania farb wodnych ;)

    > Dalej nie wiesz o czym jest wytrzymalosc materialow :>
    > Wiec ponownie apeluje, naucz sie, zalicz, to pogadamy.

    Konkrety, chłopcze, konkrety. Bo dalej szczekasz.

    > Ja juz sie wykazalem jakis czas temu i to tam gdzie mialem, mam to
    > potwierdzone na papierze i wiecej mi nie trzeba.

    Hihihi naprawdę jestem pod wrażeniem. Ja też kiedyś miałem 5 z historii ;))

    > Tobie na razie sie tylko wydaje, ze wiesz o czym piszesz :P

    Ja przynajmniej piszę, ty szczekasz.

    > Moze tak, moze nie, nie pochwaliles sie w koncu co robiles... rownie
    > dobrze mogles zamiatac.

    Opracowywałem i wdrażałem system nadzoru produkcji dla 130 różnego rodzaju
    maszyn produkcyjnych. Nie jest to dla Ciebie zbyt skomplikowane? ;)

    > Eee, w ktorym miejscu?

    Np. dotyczącą wytrzymałości głowic. Np. dotyczącą nieistnienia lakierów
    wodnych bezbarwnych.

    > LOL, jak dla kogos istnieje tylko jedno alu i jedno zeliwo to ciezko
    > rozmawiac o konkretach... a jeszcze jak ktos do tego miesza wytrzymalosc
    > materialow nie wiedzac o czym toto jest to juz w ogole dyskusja nie ma
    > najmniejszego sensu.

    Dlatego podaj KONKRETNE wartości dla KONKRETNYCH stopów - chyba nie będzie
    dla Ciebie problemem porównanie najczęściej stosowanego w głowicach stopu
    aluminium z najczęściej stosowanym żeliwem? ;) Produkujesz się i produkujesz
    a dalej sensu w tym nie ma żadnego. Sam zacząłeś temat tego, że głowice alu
    są wytrzymalsze od żeliwnych - to ja się pytam DLACZEGO są wytrzymalsze? Bo
    Ty tak napisałeś?

    > Jak juz wiele razy napisalem, profesorem nie jestem i nie bede wiec ja ci
    > wykladow udzielal nie bede, pojdziesz na odpowiednie studia to moze sie
    > czegos nauczysz i nawet to zaliczysz.
    > Jak na razie przechwalasz sie nie wiadomo czym w zasadzie i pieprzysz o
    > jakis konkretach, ktorych w ogole nie znasz.

    Co do przechwałek to daleko mi do Ciebie.

    Jurand.