  • Data: 2010-06-14 14:33:08
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hv4kjn$225$1@news.task.gda.pl...

    > z trocinami chodzi o to, ze jesli np skrzynia niedomaga, cos stuka puka,
    > to samo z mostem, dosypuja do leju drobnyuch trocin, ktore "wygluszaja"
    > poprzez zmniejszenie tych luzow, na krotka mete dziala, klient zadowolony,
    > bo wszystko dziala przez jakis czas cichi i sprawnie, potem kaplica
    >
    > to samo z silnikami, dolewaja rozmaitej masci uszczelniaczy i to samo,
    > przy zakupie dziala sprawnie, a potem masakra, szczegolnie jak przyjdzie
    > ci do glowy olej zmienic, silnik do remontu

    No cóż... brzmi to niewesoło. Ale kupując nowsze auta mam mniej szans
    się z czymś takim spotkać, na szczęście.

    > napisalem ze nie wiem, nie znam wszyskich marek,
    > moze ktoras ma mniej niz 3 lata

    Nawet gdyby była taka marka to stałbym od niej z daleka :-)

    > alez ma, tylko z innego miasta, a jak pojedziesz do aso, to sie okaze ze
    > to nie ich piueczatka :)

    A ja nie chcę widzieć pieczątek - ja chce widzieć rachunki zapłacone
    faktury.

    > no pewnie, wszystko sie zgadza, tylko jak ci podepna w aso silnik pod
    > kompa i go przetrzepia na przegladzie, to sie okaze ze zamiast tego co
    > wskazuje wyswietlacz, masz 100kkm wiecej i juz niestety po gwaranacji

    W USA jest cofanie licznika dosyć mocno tępione, idzie się za to do pierdla
    jak Cię złapią. Dodatkowo, właśnie dzięki bazom danych jak Carfax możesz
    się skapnąć że coś jest nie tak z licznikiem jak masz w bazie danych
    w zeszłym miesiącu wpisany przegląd przy 200k km a dziś auto jest do
    sprzedaży ze 100k km :-)