  • Data: 2010-06-14 09:10:21
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h...@p...onet.pl...

    > Ale napisz o co chodzi z tymi trocinami... może sie to kiedyś przyda ;-)

    z trocinami chodzi o to, ze jesli np skrzynia niedomaga, cos stuka puka, to
    samo z mostem, dosypuja do leju drobnyuch trocin, ktore "wygluszaja" poprzez
    zmniejszenie tych luzow, na krotka mete dziala, klient zadowolony, bo
    wszystko dziala przez jakis czas cichi i sprawnie, potem kaplica

    to samo z silnikami, dolewaja rozmaitej masci uszczelniaczy i to samo, przy
    zakupie dziala sprawnie, a potem masakra, szczegolnie jak przyjdzie ci do
    glowy olej zmienic, silnik do remontu

    > ??? Które auto ma mniej niż 3 lata pełnej gwarancji?

    napisalem ze nie wiem, nie znam wszyskich marek, moze ktoras ma mniej niz 3
    lata

    > No ale o co chodzi? Nie ma przeglądów? Nie ma papierów? Ma mieć!

    alez ma, tylko z innego miasta, a jak pojedziesz do aso, to sie okaze ze to
    nie ich piueczatka :)

    > No ale przecież głupi chyba nie jesteś i umiesz sobie sprawdzić te limity
    > km.

    no pewnie, wszystko sie zgadza, tylko jak ci podepna w aso silnik pod kompa
    i go przetrzepia na przegladzie, to sie okaze ze zamiast tego co wskazuje
    wyswietlacz, masz 100kkm wiecej i juz niestety po gwaranacji