  • Data: 2010-06-14 14:54:07
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "::[TOOMAS]::" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-08 12:02, MZ pisze:

    > Foki, a już na pewno Foki diesla nie kupowałbym "na oko" tylko "na
    > warsztat". Komputer prawdę Ci powie.

    A tu zdziwiłbyś się. Ja sprzedawałem swoją, tyle e TDDi. Podjechaliśmy
    do warsztatu, podpieli posprawdzali i powiedzieli, że silnik zajechany
    bo analiza spalin kiepska. Poszedłem do mechanika u którego serwisowałem
    autko i poradził aby go trochę podczas jazdy potrzymać na wysokich
    obrotach aby sie przedmuchał układ wydechowy. Tak zrobiłem i okazała
    się, że po tym zabiegu analiza spalin wyszła idealnie. Dlaczego się tak
    stało? Bo niestety mam za lekką nogę i jeżdzę delikatnie. No a pierwszy
    mechanik juz wydał opinie że silnik zajechany a silnik w świetnym stanie..