-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
Date: Sun, 13 Jun 2010 15:43:41 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 120
Message-ID: <hv2n3t$f91$1@news.onet.pl>
References: <hul316$94k$1@news.onet.pl> <hul4fs$dmc$1@news.onet.pl>
<hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl>
<4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutlpb$u2r$1@news.onet.pl>
<huu485$17la$1@news.mm.pl> <huv9th$a40$1@news.onet.pl>
<huvdl0$24l9$1@news.mm.pl> <hv0601$b00$1@news.onet.pl>
<hv0ekm$1o51$1@news.mm.pl> <hv0jbs$ckv$1@news.onet.pl>
<hv0p8j$1at0$1@news.mm.pl> <hv242v$c3a$1@news.onet.pl>
<hv25up$rmh$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1276436414 15649 91.150.222.21 (13 Jun 2010 13:40:14 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2010 13:40:14 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288486
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hv25up$rmh$1@news.mm.pl...
>> No i niech tak będzie, nawet niech DuPont w ogóle nie oferuje bezbarwnego
>> wodorozcieńczalnego - to i tak nie zmieni faktu, że takie lakiery
>> ISTNIEJĄ (a nie jak twierdziłeś, że ich w ogóle nie ma) oraz że są
>> używane obecnie do malowania samochodów, co wymuszają obostrzenia UE.
>>
>
> To co ja twierdzilem odnosilo sie do tego czego sie uzywa do lakierowania
> samochodow obecnie.
A skąd tą wiedzę masz? ;)
> Bo tak to wiele wynalazkow istnieje i kiedys zostanie wprowadzonych do
> uzytku, ale nie ma to nic wspolnego ze stanem obecnym.
> A w obsotrzeniach UE jak na razie mieszcza sie jeszcze lakiery
> rozpuszczalnikowe o odpowiedniej liczbie LZO.
> To o czym piszesz to przyszlosc, daleka czy nie daleka, ale przyszlosc.
Teraźniejszość, niestety.
>> Aha i Sikkens i inne firmy robią od jakichś 2 lat szkolenia pt.
>> "lakierowanie farbami wodnymi", gdzie lakiernicy jadą równo całe nadwozia
>> zarówno bazą jak i bezbarwnym wodnym tylko po to, że im się akurat nudzi.
>>
>
> Bo najpierw trzeba czegos nauczyc, a potem wprowadzic.
> Ciekawe rzeczy by sie dzialy jakby nagle odgornie ktos przykazal, ze
> zmieniamy lakiery na wodne, a nikt tego na oczy nie widzial.
Aha, ciekawa koncepcja. Tylko pytanie - kto pójdzie na takie szkolenie,
skoro nie będzie wiadomo, czy w ogóle kiedykolwiek będzie obowiązek
stosowania farb wodnych ;)
>>> Zacznijmy od tego, ze nawracasz ciagle do tej wytrzymalosci, a nie masz
>>> zielonego pojecia o czym toto jest :P
>>
>> Skoro więc Ty masz pojęcie - a wytrzymałość określić się da w
>> jednostkach - to podaj wartość wytrzymałości w tych jednostkach dla obu
>> tych materiałów. To chyba proste zadanie dla kogoś, kto jest w tym taki
>> zajebisty, jak się mu wydaje.
>>
>
> Dalej nie wiesz o czym jest wytrzymalosc materialow :>
> Wiec ponownie apeluje, naucz sie, zalicz, to pogadamy.
Konkrety, chłopcze, konkrety. Bo dalej szczekasz.
>>> Ty myslisz o wytrzymalosci jak przecietny czlowiek co sie po prostu na
>>> tym nie zna, bo nigdy sie z wydymalka nie zetknal, widac to po tym co
>>> wypisywales w poprzednim watku.
>>> Wydymalka to na prawde nie jest to co myslisz :>
>>
>> To wykaż się. Na razie tylko szczekasz.
>>
>
> Ja juz sie wykazalem jakis czas temu i to tam gdzie mialem, mam to
> potwierdzone na papierze i wiecej mi nie trzeba.
Hihihi naprawdę jestem pod wrażeniem. Ja też kiedyś miałem 5 z historii ;))
> Tobie na razie sie tylko wydaje, ze wiesz o czym piszesz :P
Ja przynajmniej piszę, ty szczekasz.
>>> Czego?? :>
>>> Napisales, ze robiles dla toyoty (chyba te wadliwe pedaly :P ) i jakies
>>> tam jeszcze inne bzdury, ze zal dupe sciska i sie juz odpisywac nie
>>> chcialo.
>>
>> O żal żal - dobrze to nazwałeś, możesz żałować, że Ty takich rzeczy nie
>> robisz ;)
>>
>
> Moze tak, moze nie, nie pochwaliles sie w koncu co robiles... rownie
> dobrze mogles zamiatac.
Opracowywałem i wdrażałem system nadzoru produkcji dla 130 różnego rodzaju
maszyn produkcyjnych. Nie jest to dla Ciebie zbyt skomplikowane? ;)
>>> Idz moze jednak najpierw na ta polibude, zalicz ta wydymale i pogadamy,
>>> bo ja profesorem nie jestem, zebym ci wykladow udzielal.
>>
>> Bo jesteś cienkim Bolkiem, który powiedział bzdurę, nie sprawdziwszy
>> tego, o czym mówi.
>
> Eee, w ktorym miejscu?
Np. dotyczącą wytrzymałości głowic. Np. dotyczącą nieistnienia lakierów
wodnych bezbarwnych.
>> Potem się okazało, że niestety aluminium jest mniej wytrzymałe niż żeliwo
>> w sytuacjach, które występują w silniku samochodowym, więc trzeba teraz
>> zgrywać wielkiego bohatera, który ni chu chu nie będzie konkretnie
>> rozmawiał o konkretnych parametrach, bo on to wie, a inni niech się uczą.
>> Żałosny, chłopcze, to Ty jesteś.
>
> LOL, jak dla kogos istnieje tylko jedno alu i jedno zeliwo to ciezko
> rozmawiac o konkretach... a jeszcze jak ktos do tego miesza wytrzymalosc
> materialow nie wiedzac o czym toto jest to juz w ogole dyskusja nie ma
> najmniejszego sensu.
Dlatego podaj KONKRETNE wartości dla KONKRETNYCH stopów - chyba nie będzie
dla Ciebie problemem porównanie najczęściej stosowanego w głowicach stopu
aluminium z najczęściej stosowanym żeliwem? ;) Produkujesz się i produkujesz
a dalej sensu w tym nie ma żadnego. Sam zacząłeś temat tego, że głowice alu
są wytrzymalsze od żeliwnych - to ja się pytam DLACZEGO są wytrzymalsze? Bo
Ty tak napisałeś?
> Jak juz wiele razy napisalem, profesorem nie jestem i nie bede wiec ja ci
> wykladow udzielal nie bede, pojdziesz na odpowiednie studia to moze sie
> czegos nauczysz i nawet to zaliczysz.
> Jak na razie przechwalasz sie nie wiadomo czym w zasadzie i pieprzysz o
> jakis konkretach, ktorych w ogole nie znasz.
Co do przechwałek to daleko mi do Ciebie.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 21:58 Karolek
- 13.06.10 23:59 Jurand
- 14.06.10 00:57 Karolek
- 14.06.10 08:00 Jurand
- 14.06.10 09:10 szerszen
- 14.06.10 09:13 szerszen
- 14.06.10 09:31 Karolek
- 14.06.10 14:28 Pszemol
- 14.06.10 14:33 Pszemol
- 14.06.10 14:54 ::[TOOMAS]::
- 14.06.10 15:23 szerszen
- 15.06.10 09:38 Jurand
- 15.06.10 02:33 Pszemol
- 15.06.10 15:41 szerszen
- 15.06.10 18:41 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=