eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZnowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: The_EaGle <g...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
    Date: Wed, 01 Feb 2012 17:50:49 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <jgbqha$19e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jg1lvl$6fu$1@inews.gazeta.pl>
    <1cjowstuvhxb0.6luv118xcs2y$.dlg@40tude.net>
    <d...@4...net>
    <1gvceq984fo93$.13z4hx1p3pwsy$.dlg@40tude.net>
    <jg9rtm$qm3$1@inews.gazeta.pl>
    <eigct5jw6c81$.1genwgrb4pd66.dlg@40tude.net>
    <jga0hp$s49$1@mx1.internetia.pl> <jgb45n$kaq$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbim6$5qi$1@mx1.internetia.pl> <jgbjf9$8s3$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbjpo$8vg$1@mx1.internetia.pl> <jgbk28$agj$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbkcv$bcr$1@mx1.internetia.pl> <jgbl4g$dbb$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbl6u$f7a$1@mx1.internetia.pl> <jgbnn9$lfr$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbnsf$p5n$1@mx1.internetia.pl> <jgboe5$ncl$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.136.33.140
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328115050 1326 195.136.33.140 (1 Feb 2012 16:50:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 16:50:50 +0000 (UTC)
    X-User: theeagle
    In-Reply-To: <jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430815
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-01 17:23, DoQ pisze:
    > W dniu 01-02-2012 17:15, The_EaGle pisze:
    >
    >> Bredzisz ale ty. Jeszcze raz ponawiam pytanie : Sugerujesz że opóźnienie
    >
    > Z liczeniem to już lepiej się nie wychylaj, znawco emisji CO2.

    Ooo skończyły się argumenty i zaczęły się wycieczki osobiste ? ;)
    Typowe dla Ciebie...

    >> w crash teście będzie różnie niż w modelu?
    >
    > Uważam ze urządzenie tego typu, które będzie musiało pochłonąć rzędy
    > wielkości większą energię (przy prawdziwym zderzeniu) będzie nierealnie
    > wielkie i wątpliwe w zakresie wytrzymałości. Gdyby było inaczej, to
    > przez te 20lat powstałoby mnóstwo takich samochodów.

    Dalej bredzisz. Chodzi tylko o policzenie opóźnienia. Dokładnie tak samo
    działa opóźnienie w skali samochodu 2x4m jak i w skali modelu 10x30cm.


    >> Crash test jest do sprawdzania wytrzymałości samochodu a nie testowania
    >> opóźnienia...
    >
    > Serio? To po co "rozbijają" jakieś maluchy w tempie spacerowym?

    To walnij swoich wehikułem przy 22km/h w mur i zobaczysz czy tylko
    zderzak ci się rozwali czy też może coś więcej. Będziesz miał dowód
    naoczny.

    > Nie mogą
    > czy nie chcą wsadzić tam tego wynalazku i uderzyć z prawdziwą prędkością?

    Bo są ograniczenia wytrzymałościowe. Zrobienie mechanizmu który działa
    przy 22km/h jest nieco łatwiejsze niż przy 65km/h. Zresztą droga
    hamowania była by dłuższa...

    --
    Pozdrawiam
    Rafał



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: