  • 1. Data: 2024-09-15 22:28:07
    Temat: Mulitisim
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Kawalino pierdolił, że nie ma multisim w Polsce.

    Wklejam:
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/play-virgin-mobile-multi-sim-jak-dziala
    --
    Pixel(R)??

  • 2. Data: 2024-09-16 16:59:21
    Temat: Re: Mulitisim
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Sep 2024 22:28:07 +0200, Pixel®🇵🇱 wrote:
    > Kawalino pierdolił, że nie ma multisim w Polsce.
    > Wklejam:
    > https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/play-virgin-mobile-multi-sim-jak-dziala

    Nowa usługa - wtedy nie było.

    Poza tym "tylko na Huawei i Samsung".

    Ale ... jakbym chciał zazwyczaj zablokować na zegarku, bo po co
    rozładowywać baterię, to jak to zrobić ?
    Hua... cos tam ma, jak na filmie?

    J.

  • 3. Data: 2024-09-16 19:51:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-09-2024 o 16:59, J.F pisze:
    uslugi/play-virgin-mobile-multi-sim-jak-dziala

    > Nowa usługa - wtedy nie było.

    Dokładnie.
    Sensowne (ale nie cenowo) było tylko w Orange Flex.

    Ale fajnie że już jest.
    I w play też.

    Działa w roamingu na obu kartach?

  • 4. Data: 2024-09-17 10:27:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-09-2024 o 16:59, J.F pisze:

    > Poza tym "tylko na Huawei i Samsung".

    I tak chyba tylko takie spełniają wszystkie warunki po prostu....
    Czyli eSim, gsm, nfc, aplikacje bankowe możliwe do wgrania, portfel itd

  • 5. Data: 2024-09-17 10:52:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Sep 2024 10:27:25 +0200, Cavallino wrote:

    > I tak chyba tylko takie spełniają wszystkie warunki po prostu....
    > Czyli eSim, gsm, nfc, aplikacje bankowe możliwe do wgrania, portfel itd

    Twoje warunki ?

    No coż, oni w zasadzie sugerują, ze inne też powinny działać,
    a ... tylko te dwa przetestowane?

    Bo nie wiem, co dlaczego miałoby to nie działać z dowolnym.
    VoLTE używają, cos jeszcze innego?

    J.

  • 6. Data: 2024-09-17 11:15:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-09-2024 o 10:52, J.F pisze:

    > Twoje warunki ?

    A które z nich Twoim zdaniem nie są potrzebne, jeśli chciałbyś używać
    zegarka w eSim?

    > No coż, oni w zasadzie sugerują, ze inne też powinny działać,

    Może nie wszystko działa zgodnie ze standardami, więc w tym przypadku
    może nie działać?

    > a ... tylko te dwa przetestowane?

    Producentów zaawansowanych smartwatchy nie ma tak wielu.

    Ciekawe czemu nie ma Apple?

  • 7. Data: 2024-09-17 11:17:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    uslugi/play-virgin-mobile-multi-sim-jak-dziala

    > Nowa usługa - wtedy nie było.

    I nadal nie ma (choć niby jest):

    "Można ją aktywować w wybranych taryfach dla klientów prywatnych i
    biznesowych Play oraz klientów abonamentowych Virgin Mobile."

    Tyle że ja pytałem o taryfy na kartę.

  • 8. Data: 2024-09-17 11:22:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Twoje warunki ?
    >
    > No coż, oni w zasadzie sugerują, ze inne też powinny działać,

    Ze strony play:
    "Czy Multi SIM obsługuje tylko zegarki kupione w Play?

    Usługa działa prawidłowo na urządzeniach zgodnych ze standardem GSMA
    eSIM (GSM Association), które znajdziesz w sekcji powyżej ,,Lista
    urządzeń obsługujących Multi SIM". Nie gwarantujemy poprawnego działania
    usługi na urządzeniach spoza tej listy. Urządzenia nie muszą być
    zakupione w Play.

    Czy Multi SIM jest dostępny dla ofert na kartę lub MIX?

    Nie, obecnie usługa jest dostępna tylko dla ofert abonamentowych na
    taryfach wskazanych powyżej.

    Czy Multi SIM działa w roamingu międzynarodowym?

    Nie, usługa działa tylko w Polsce."

    Czyli tak samo do d... jak w Orange Flex, tylko gorzej i drożej.

  • 9. Data: 2024-09-17 14:29:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Sep 2024 11:22:21 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Usługa działa prawidłowo na urządzeniach zgodnych ze standardem GSMA
    > eSIM (GSM Association), które znajdziesz w sekcji powyżej ,,Lista

    ale z filmu by wynikało, że to nie tylko eSIM, mogą drugą kartę
    dostarczyc.

> [...]
    >
    > Czy Multi SIM jest dostępny dla ofert na kartę lub MIX?
    > Nie, obecnie usługa jest dostępna tylko dla ofert abonamentowych na

    Sztuczne ograniczenie?

    > Czy Multi SIM działa w roamingu międzynarodowym?
    >
    > Nie, usługa działa tylko w Polsce."
    >
    > Czyli tak samo do d... jak w Orange Flex, tylko gorzej i drożej.

    ciekawe ograniczenie ... i jeszcze ciekawe, jak działa w roamingu
    krajowym ... dobrze, należałoby wnioskować ?

    J.

  • 10. Data: 2024-09-17 14:32:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Sep 2024 11:15:10 +0200, Cavallino wrote:

    > A które z nich Twoim zdaniem nie są potrzebne, jeśli chciałbyś używać
    > zegarka w eSim?

    Ale to jest jak rozumiem, twoja wizja używania ?

    Play może mieć inną, i stąd ich lista kompatybilności jest ich listą?

    > Może nie wszystko działa zgodnie ze standardami, więc w tym przypadku
    > może nie działać?

    Zapewne, choc nie jestem pewny, czy tu jakies inne standardy potrzebne
    ..

    > Producentów zaawansowanych smartwatchy nie ma tak wielu.
    >
    > Ciekawe czemu nie ma Apple?

    Z nimi sie trudniej dogadac?
    Programisci się nie wyrobili?

    J.