  • Data: 2012-02-01 18:14:10
    Temat: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-02-2012 17:50, The_EaGle pisze:

    > Ooo skończyły się argumenty i zaczęły się wycieczki osobiste ? ;) Typowe
    > dla Ciebie...

    Typowym dla ciebie jest pisanie bzdur. Robisz to niezmiennie od jakichś
    10lat , a potem się dziwisz jak ktoś to wypomina.

    > Dalej bredzisz. Chodzi tylko o policzenie opóźnienia. Dokładnie tak samo
    > działa opóźnienie w skali samochodu 2x4m jak i w skali modelu 10x30cm.

    Poważnie? I tych samych gabarytów będzie urządzenie, które musi
    absorbować energię pojazdu o masie 100kg z prędkości 15km/h i pojazdu o
    masie 1000kg z prędkości 65km/h?

    > To walnij swoich wehikułem przy 22km/h w mur i zobaczysz czy tylko
    > zderzak ci się rozwali czy też może coś więcej. Będziesz miał dowód
    > naoczny.

    Walnij sobie baranka w ścianę zakładając uprzednio oponę od malucha na
    łeb. Uzyskasz ten sam efekt i żadnego zderzaka Łągiewki nie będziesz
    potrzebował.

    > Bo są ograniczenia wytrzymałościowe. Zrobienie mechanizmu który działa
    > przy 22km/h jest nieco łatwiejsze niż przy 65km/h. Zresztą droga
    > hamowania była by dłuższa...

    No proszę, czyli jednak nie o kasę chodzi tylko o niemożność zbudowania
    urządzenia o sensownej wytrzymałości (i wielkości).

    --
    Paweł