-
Data: 2012-02-01 18:14:10
Temat: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 01-02-2012 17:50, The_EaGle pisze:
>>> Bredzisz ale ty. Jeszcze raz ponawiam pytanie : Sugerujesz że opóźnienie>>
>> Z liczeniem to już lepiej się nie wychylaj, znawco emisji CO2.
> Ooo skończyły się argumenty i zaczęły się wycieczki osobiste ? ;) Typowe
> dla Ciebie...
Typowym dla ciebie jest pisanie bzdur. Robisz to niezmiennie od jakichś
10lat , a potem się dziwisz jak ktoś to wypomina.
>> Uważam ze urządzenie tego typu, które będzie musiało pochłonąć rzędy
>> wielkości większą energię (przy prawdziwym zderzeniu) będzie nierealnie
>> wielkie i wątpliwe w zakresie wytrzymałości. Gdyby było inaczej, to
>> przez te 20lat powstałoby mnóstwo takich samochodów.
> Dalej bredzisz. Chodzi tylko o policzenie opóźnienia. Dokładnie tak samo
> działa opóźnienie w skali samochodu 2x4m jak i w skali modelu 10x30cm.
Poważnie? I tych samych gabarytów będzie urządzenie, które musi
absorbować energię pojazdu o masie 100kg z prędkości 15km/h i pojazdu o
masie 1000kg z prędkości 65km/h?
>>> Crash test jest do sprawdzania wytrzymałości samochodu a nie testowania
>>> opóźnienia...
>> Serio? To po co "rozbijają" jakieś maluchy w tempie spacerowym?
> To walnij swoich wehikułem przy 22km/h w mur i zobaczysz czy tylko
> zderzak ci się rozwali czy też może coś więcej. Będziesz miał dowód
> naoczny.
Walnij sobie baranka w ścianę zakładając uprzednio oponę od malucha na
łeb. Uzyskasz ten sam efekt i żadnego zderzaka Łągiewki nie będziesz
potrzebował.
>> Nie mogą
>> czy nie chcą wsadzić tam tego wynalazku i uderzyć z prawdziwą prędkością?
> Bo są ograniczenia wytrzymałościowe. Zrobienie mechanizmu który działa
> przy 22km/h jest nieco łatwiejsze niż przy 65km/h. Zresztą droga
> hamowania była by dłuższa...
No proszę, czyli jednak nie o kasę chodzi tylko o niemożność zbudowania
urządzenia o sensownej wytrzymałości (i wielkości).
--
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.12 18:20 DoQ
- 01.02.12 18:47 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:21 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:57 DoQ
- 01.02.12 20:14 J.F.
- 01.02.12 20:35 Andrzej Lawa
- 01.02.12 20:49 Artur Maśląg
- 01.02.12 20:57 J.F.
- 01.02.12 21:01 J.F.
- 01.02.12 21:21 DoQ
- 01.02.12 21:44 J.F.
- 01.02.12 22:03 Artur Maśląg
- 01.02.12 23:08 J.F.
- 02.02.12 11:33 kamil
- 02.02.12 11:35 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo