  • 1. Data: 2024-09-16 19:48:50
    Temat: Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    -

  • 2. Data: 2024-09-16 20:30:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Sep 2024 19:48:50 +0200, _Master_ napisał(a):

    > -

    E tam aparat.
    Przecież do tej pory oni nie wiedzą, co to jest karta pamięci.
    Totalny idiotyzm.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2024-09-17 10:16:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Sep 2024 20:30:03 +0200, Adam wrote:
    > Dnia Mon, 16 Sep 2024 19:48:50 +0200, _Master_ napisał(a):
    > E tam aparat.
    > Przecież do tej pory oni nie wiedzą, co to jest karta pamięci.
    > Totalny idiotyzm.

    Karta pamięci to same kłopoty :-)
    Jaki użytkownik by to chciał ? :-)

    * - użytkownik płacący pare $ co miesiąc za chmurę Apple, dostępną z
    komputerów i tabletów Apple :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-09-17 15:02:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Hmmm...

    To znaczy że jak chciałbym kupić starszego ajfona to on nie będzie miał
    przycisku aparatu i będzie słabo trzymała bateria? ;)

    Czy jeszcze jakieś UŁOMNOŚCI?

  • 5. Data: 2024-09-17 20:50:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2024 10:16:04 +0200, J.F napisał(a):

    > Karta pamięci to same kłopoty :-)
    > Jaki użytkownik by to chciał ? :-)
    >
    > * - użytkownik płacący pare $ co miesiąc za chmurę Apple, dostępną z
    > komputerów i tabletów Apple :-)
    >
    > J.

    Chmura dobra rzecz. Dopóki działa.

    Natomiast moje _subiektywne_ zastosowanie, aczkolwiek też już "archiwalne":
    Jak gdzieś jechałem na kilka czy kilkanaście dni, to na kartę pamięci
    pakowałem stado filmów. Smartfon podpinałem do telewizora, który
    praktycznie zawsze był na miejscu i oglądało się filmy.
    Tak robiłem na Galaxy S3 i na wcześniejszych Samsungach, jeszcze przed
    Galaxy.

    Nie chciało by mi się przez USB ładować filmów na Apple, bo to trwało by
    dość długo. Poza tym chyba nie było modeli z tak dużą pamięcią.

    No i praktycznie "od zawsze" mam przekierowanie zapisu robionych zdjęć i
    filmów na kartę pamięci.
    Na razie nie robię kopii na chmurach. Kopie robię na swoich serwerach NAS.
    Natomiast jak zmienię NAS na nowszy model, to go udostępnię na zasadach
    chmury i wtedy rzeczywiście, mogę w tle kopiować dane i z smartfona i z
    lustrzanki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2024-09-17 23:00:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1xgwr8i1hux2x$.3lhqddew7ttr$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Karta pamięci to same kłopoty :-)
    > Jaki użytkownik by to chciał ? :-)

    dziewczyny to same kłopoty

    teraz są fajne karty tylko, że trochę droższe.

    https://www.amazon.co.uk/Samsung-Memory-Cameras-Dron
    es-MB-SD256SB/dp/B0BYPCY6JT/
    https://www.amazon.co.uk/Samsung-Ultimate-microSD-ad
    apter-smartphone/dp/B0CBMCNMT2/

    w samochodzie mam 32gb dla max niezawodności.
    i tak wchodzi dużo Zenka Martyniuka

    https://www.amazon.co.uk/Kingston-Canvas-32GB-Memory
    -UHS-II/dp/B09XC4HTFY/
    https://www.amazon.co.uk/Kingston-SDS2-256GB-Canvas-
    Select/dp/B07YGYCR3V/
    https://www.amazon.co.uk/Kingston-Canvas-32GB-Memory
    -UHS-II/dp/B09XC4HTFY/

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 7. Data: 2024-09-17 23:15:03
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.09.2024 o 23:00, PiteR pisze:

    > w samochodzie mam 32gb dla max niezawodności.
    > i tak wchodzi dużo Zenka Martyniuka

    Nachuj? Ja mam NOLIMIT w abo w Felefonie za 30zł i streamuję co chcę.
    Udostępniam autu bo mam 10' tablet. Nachuj mi SD, skoro mam możliwość
    HDD czy pendrajwa na 4tera :)

    30zł? Zarabiam w 10 minut :)
    --
    Pixel(R)??