  • Data: 2012-02-01 22:03:51
    Temat: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-01 20:57, J.F. pisze:

    > Mowie o "ether drag".

    To było wcześniej i Lorentz też w tym brał udział :)

    > Owszem. Tylko ze wsadzasz do srodka akcelerometr .. i on pokazuje co
    > innego. Odkrylismy cos nowego, czy mamy niesprawny akcelerometr ?
    >
    > Bo to sie przydarzylo na AGH :-)

    Ciekawostka. Zresztą skoro tak, to skąd ten krzyk o "kradzież"
    wynalazków, których rozwinięcie miało się opierać na mechanice
    newtonowskiej?

    > Ale moze to nowe podejscie do nauki - zamiast szukania dziury w calym mamy
    > juz trzy publikacje, patent, nagrode i groza nam cytowania - wiec po co
    > szukac dziury ? :-)

    Chyba że tak - CERN na podstawie wyników LHC ma problem. Dwa razy
    już uzyskano przekroczenie prędkości światła, co niejako może
    zburzyć aktualny porządek w mechanice. Rozmawiałem nawet ostatnio
    ze "znajomym" fizykiem - był sceptyczny co do wniosków, ale nie
    podważał samych wyników, ponieważ może być tam jakiś błąd, który
    nie został wzięty pod uwagę...

    Łągiewka & Co jakoś niespecjalnie chcę się poddać testom...