  • Data: 2012-02-01 21:44:50
    Temat: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 21:21:57 +0100, DoQ napisał(a):

    > Ale mi to zwisa czy on to zrobi czy nie, to Tobie podobni usiłują w
    > śmieszny sposób bronić tego "wynalazku" nie podając konkretnego
    > przykładu na poważne zastosowanie.

    Zaraz zaraz - to ty negujesz przydatnosc na podstawie braku przykladu,
    a sfinansowac przykladu nie chcesz. Inni tez nie chca, a ty sie dziwisz
    :-)

    > To musiał być spisek WSI z tefałenem!
    > Głupcy, taka kasa im przeszła bokiem...

    Wsi mieszal nie bede, ale TVN musze przyznac ze kamerzystow maja
    znakomitych - tak to sfilmowali i zmontowali ze nic nie widac.
    Nadaja sie do prywatnej telewizji, ktora msi szukac sensacji :-)

    > No no co za problem przyspawać 2 metry rusztowania do samochodu?
    > Potrzeba do tego cudownego wynalazku?

    Zalezy o co pytasz, bo sie gubie w tych ironiach.
    Zeby zademonstrowal ? Moze kiedys przyspawa i zademonstruje. Tylko ze nic z
    tego nie bedzie wynikac.

    > Ale co jest cudownego w tym "wynalazku", tak z grubsza?

    Wydaje sie ze nic, ale opublikowane wyniki pomiarow mowia o cudach.
    Wierzymy ? :-)

    J.