  • Data: 2016-12-29 12:59:29
    Temat: Re: Przyciski dotykowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

    >Rzecz jasna "całkowicie" w sensie kuchennym, a nie laboratorium
    >wysokiej próżni. W wysokiej temperaturze woda paruje, ciśnienie
    >wyrównywane jest przez prześwit międzygumkowy, który działa jak
    >zawór zwrotny. W końcu para wodna wypełnia całkowicie przestrzeń
    >nadkompotową. Po ostygnięciu mało co gazowego w środku zostaje.

    Tak by wychodzilo, ale jesli jednak parowanie jest mniejsze, wszak
    grzejemy na lazni wodnej, to moze nie wypierac.
    Wyleci tylko nadmiar powietrza z tytulu wzrostu temperatury, czyli
    jakies 1/4.

    A w powidlach duzo cukrow, to parowanie moze byc mniejsze.

    Jest to jakis pomysl - jak znajde gumke to moze sprawdze.
    Mozna jeszcze sprobowac sile trzymajaca wieczko zmierzyc.
    Albo barometr do srodka wrzucic - tylko zwyklego nie mam, a
    elektroniczny chyba tego nie przezyje.

    Chyba, zeby go tak z fotoogniwa zasilic ? reszta elektroniki 100C
    powinna przezyc.

    Bo dziurki w pokrywce zrobic, zeby jakis zaworek wmontowac, to chyba
    sie nie uda.

    J.