  • Data: 2016-12-29 17:29:59
    Temat: Re: Przyciski dotykowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

    >Jest dyfuzja na tym świecie. Gazy się wymieszają i wylecą razem.
    >Tyle że tlen i azot szybko się skończy, a pary wody czy alkoholu
    >wciąż jest pod dostatkiem.

    Ale ja mam watpliwosci czy wyleca, i ewentualnie w jakiej ilosci.

    Jak butelka bedzie w 20C, to IMO nie podniosa krazka.
    Choc tu nie stopnie wazne, bo temperatura poczatkowa moze byc w miare
    dowolna.

    Jak podgrzeje do wrzenia, to bedzie wylatywac, ale tego przypadku nie
    omawiamy.

    Wiec podgrzeje powiedzmy do 50C, co zaowocuje ucieczka czesci gazu z
    butelki ... i na tym sie chyba zatrzyma.

    Owszem, jak na lazni wodnej podgrzeje do chocby 95C, to juz sporo pary
    wodnej powinno byc nad ciecza i musialo wyprzec poczatkowe powietrze.

    >Na Allegro sprzedają.

    Az tak, to mi sie sprawdzac nie chce :-)

    J.