  • 1. Data: 2024-06-20 21:55:36
    Temat: skąd my to znamy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bo chłodzić też trzeba umić.

    "Zagluszacze radiowe generuja duzo ciepla, dlatego ich projektanci
    zwykle poswiecaja wiele uwagi róznym mechanizmom chlodzenia. Inaczej
    postapili projektanci nowego rosyjskiego systemu. Glówna chlodnica jest
    zwykly wentylator przykrecony do wnetrza plastikowej obudowy.

    Co gorsza, nie ma otworów wentylacyjnych, przez które wentylator móglby
    zasysac chlodne powietrze - i odprowadzac gorace. Po wlaczeniu
    urzadzenie szybko zamienia sie w ,,wielki piec""

    szkolne błędy.

    https://tinyurl.com/2h2e33vh

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 2. Data: 2024-06-21 16:02:09
    Temat: Re: skąd my to znamy
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 21:55, PiteR pisze:
> [...]
    > zasysac chlodne powietrze - i odprowadzac gorace. Po wlaczeniu
    > urzadzenie szybko zamienia sie w ,,wielki piec""

    Bardzo szkolne.
    Nie doczytali w chińskiej instrukcji że to sprzęt amatorski
    a nie militarny i może pracować non stop.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-06-22 00:04:37
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > szkolne błędy.

    Wot, tiechnika.

    Pewnie wzięli chłopa, który cośtam zna się na elektronice, ale w sumie nie
    tak bardzo, i kazali mu coś na szybko wyrzeźbić, to wyrzeźbił jak umiał.

    "Wśród tych błędów technicznych znajdują się niedopasowane i nieprawidłowo
    ustawione anteny."

    No bo do tego potrzebny jest "RF engineer". Też bym pewnie źle je ustawił,
    jakby mi kazali (bo jakby nie kazali, to bym powiedział, że się nie znam i
    nie podejmę).

    "Zagłuszacz staje się zbyt gorący, by go dotknąć, a jego komponenty
    ulegają degradacji."

    Może nie było czasu tego sprawdzić. W końcu taki sprzęt był na pewno
    potrzebny na już. No i na pewno nikt tego nawet zgrubnie nie liczył, po
    prostu dali wentylator i "będzie dobrze".

    --
    Podchodzi kulturysta na plaży nudystów do kobiety, napina mięśnie i
    mówi do niej z nieukrywaną satysfakcją:

  • 4. Data: 2024-06-22 07:59:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:53510fac-0974-4471-bed8-c873695ad52f@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > po prostu dali wentylator i "będzie dobrze"

    zrozmiałem, że dali tylko wentylator mieszający
    w zamkniętej obudowie.

    Kiedy przyszedłem do obecnej pracy byłem lekko zaskoczony ile
    radiatorów posiada maszyna do ruchu ciągłego i ile enrgii idzie na
    wentylatory.

    Do tego niektóre radiatory musza być podłączone do instalacji cieczy
    chłodzacej. no i peltiery i kontrola temperatury. Jesli jest za ciepło
    lub za zimno odcinane jest zasilanie. Do tego alarmy są wysyłane do
    sieci LAN. Wszystkie zasilacze są monitorowane o czym piszący te słowa
    przekonuje się kiedy źle podłączy cienkie kabelki sense :)

    --
    Piter

    # forza polonia do dupy na raki niedojdy