  • Data: 2016-12-29 13:39:45
    Temat: Re: Przyciski dotykowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Tak by wychodzilo, ale jesli jednak parowanie jest mniejsze,
    > wszak grzejemy na lazni wodnej, to moze nie wypierac.
    > Wyleci tylko nadmiar powietrza z tytulu wzrostu temperatury,
    > czyli jakies 1/4.

    Pogląd, że w temperaturze niższej od temperatury wrzenia woda
    nie paruje, jest poglądem błędnym.

    > A w powidlach duzo cukrow, to parowanie moze byc mniejsze.

    Że cukier w parowaniu przeszkadza -- też.

    > Jest to jakis pomysl - jak znajde gumke to moze sprawdze.
    > Mozna jeszcze sprobowac sile trzymajaca wieczko zmierzyc.

    Siła jest sakramencka. Ile to czasem trzeba było się na szarpać,
    by gumkę z weka wyciągnąć.

    > Albo barometr do srodka wrzucic - tylko zwyklego nie mam,
    > a elektroniczny chyba tego nie przezyje.
    >
    > Chyba, zeby go tak z fotoogniwa zasilic ? reszta elektroniki
    > 100C powinna przezyc.

    Podciśnienie można ocenić oglądając wyładowania indukowanie na
    przykład w polu transformatora Tesli. Nigdy wcześniej na ten
    pomysł nie wpadłem, a eksperyment może być ciekawy.

    > Bo dziurki w pokrywce zrobic, zeby jakis zaworek wmontowac,
    > to chyba sie nie uda.

    Ten gościu na filmie coś tam przecież montował do słoika.

    --
    Jarek