  • 1. Data: 2024-06-20 12:48:04
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2024 o 10:44 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Jeśli nie masz internetu a chcesz powiadomienia, to i tam będziesz
    > musiał do tej kamery coś (gsm) dodać. Całośc stanie się zawodna.

    Dlatego szukam gotowca pod nazwą kamera IP z GSM.

    > Telefon nie dość, że łatwiejszy, to one chodzą latami bez wyłaczenia, są
    > możliwe do kontrolowania zdalnie (szczególnie zrootowane starsze modele)
    > i mają opcje komunikacji których kamery nie mają (vpn, gsm, tor), mają
    > backup na wypadek zaniku zasilania, można do nich podpiac zewnętrzną
    > kamerę na usb i są za darmo.

    Używasz gdzieś takiego rozwiązania? - możesz polecić konkretny model i
    konfigurację, która się sprawdza?

    TG

  • 2. Data: 2024-06-20 18:24:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/06/2024 12:48, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Używasz gdzieś takiego rozwiązania? - możesz polecić konkretny model i
    > konfigurację, która się sprawdza?

    Osobiście nie, ale znam kogoś, kto używa telefonu samsunga od 3 lat w
    roli kamery i zdaje się że ma dwie takie. Jesli zdobędę info co to za
    model był, to się podzielę. Wiem jednak, że przez te 3 lata było 0
    problemów bo sam z ciekawości pytałem.