  • Data: 2009-12-14 18:24:53
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po zgłoszeniu zawsze trzeba będzie zapłacić:
    albo dopłata, albo bezzasadna ekspertyza. Także to zacieranie rączek to w ZE
    jest preferowane. Bo nawet gdyby licznik zawyżał to wyjadą z magnesami.

    > Gdyby założyć, że każdego oszukują
    > tak jak mnie, to w skali całego kraju, trzymając kasę na dobrej lokacie,
    > można z tego zbójeckiego procederu mieć od kilkunastu do kilkudziesięciu
    > milionów rocznie.

    Też mam wrażenie że to złodziejski proceder, takie naliczanie na wyrost.
    Zdarzało mi się płacić nawet trzykrotnie większe rachunki (za gaz) od
    rzeczywistych zużyć. Gdy zadzwoniłem aby to wyjaśnić to usłyszałem że jeżeli
    zagwarantuję nieprzekroczenie poboru, to dostanę mniejsze rachunki. Dobrze,
    że nie kazali mi stać przed gazownią w worze pokutnym ze sznurem na szyji. W
    sumie banda w imieniu prawa.

    --
    Desoft