  • Data: 2009-12-14 19:33:07
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: "Ent" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po zgłoszeniu zawsze trzeba będzie zapłacić:
    > albo dopłata, albo bezzasadna ekspertyza. Także to zacieranie rączek to w
    > ZE jest preferowane. Bo nawet gdyby licznik zawyżał to wyjadą z magnesami.

    ZE zależy żeby odbiorca płacił za zużywaną energię wykazywaną przez sprawny
    układ pomiarowy, każda kradzież, przekłamanie itd to problem dla ZE

    > Też mam wrażenie że to złodziejski proceder, takie naliczanie na wyrost.
    > Zdarzało mi się płacić nawet trzykrotnie większe rachunki (za gaz) od
    > rzeczywistych zużyć. Gdy zadzwoniłem aby to wyjaśnić to usłyszałem że
    > jeżeli zagwarantuję nieprzekroczenie poboru, to dostanę mniejsze rachunki.
    > Dobrze, że nie kazali mi stać przed gazownią w worze pokutnym ze sznurem
    > na szyji. W sumie banda w imieniu prawa.

    ojej, kolejny który dzwoni do ZE bo ma problem z gazem ? :-)

    są dwa wyjścia: zatrudnić 10x więcej odczytujących liczniki, zamontować
    licznik ze zdalnym odczytem, oba przypadki to bardzo drogie rozwiązanie za
    które i tak zapłacil by odbiorca :)