  • Data: 2009-12-14 21:26:39
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Co do szacowania, to osobiscie place 1/12 zuzycia poprzedniego roku. Jakby
    > mi wyskoczyli z wiekszym, to i tak bym placil 1/12 poprzedniego okresu +
    > liscik do ZE z wyjasnieniem. Zu tez musza ciebie zaskarzyc, a wylaczyc nie
    > moga, bo placisz.

    Też wpadłem na podobny pomysł. Sam sobie popatrzę na licznik i ostatnią ratę
    zapłacę taką, jak się należy, a nie jak oni wyliczyli pół roku wcześniej.
    Oczywiście wygenerują "przypomnienie o zaległej płatności", które dołączą
    do następnego rachunku (od którego podobna płatność będzie odjęta jako
    nadpłata). Tak zapewne ten system działa. Wtedy jest właściwy moment, by
    powiedzieć "a kuku, panowie, teraz wy się tłumaczcie". A jest się z czego
    tłumaczyć -- już teraz doliczyli mi do faktury 40 groszy za kilka dni
    opóźnienia płatności ostatniej raty. Tej samej, którą mi w znacznej części
    oddali w odliczeniu od pierwszej raty następnego okresu. Oczywiście odsetek
    SOBIE już nie doliczyli za to półroczne oddawanie.

    --
    Jarek