  • Data: 2009-12-14 21:49:40
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hg63ub$92b$1@inews.gazeta.pl...

    > ZE zależy żeby odbiorca płacił za zużywaną energię wykazywaną przez
    > sprawny
    > układ pomiarowy, każda kradzież, przekłamanie itd to problem dla ZE

    Ale jak to się ma do zgłoszenia podejrzenia że licznik przekłamuje?
    I jaki to problem dla ZE że licznik zawyża?

    > ojej, kolejny który dzwoni do ZE bo ma problem z gazem ? :-)

    Patrz pan, zadzwoniłem a oni chcieli mi zmienić faktury za gaz. Ci w ZE są
    zupełnie niekumaci.

    > są dwa wyjścia: zatrudnić 10x więcej odczytujących liczniki, zamontować
    > licznik ze zdalnym odczytem, oba przypadki to bardzo drogie rozwiązanie za
    > które i tak zapłacil by odbiorca :)

    Ciekawe co się stało z tymi co odczytywali liczniki co dwa miesiące? Ceny
    wzrosły jakoś tak, po wprowadzeniu "prognozowania".
    Uważam że powinienem płacić za dostarczony towar, a nie prognozę =
    widzimisię ZE. Ale już ubieram wór pokutny i przepraszam ZE że uratował mnie
    przed wysokimi cenami energii. W sumie: wbrew mojej woli - ZE robi to dla
    mojego dobra.:-))))))))))) Nie mam wyjścia, przecież mnie odetną, a innego
    dostawcy nie znajdę.

    --
    Desoft