  • Data: 2009-12-14 20:32:14
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Desoft wrote:

    > Po zgłoszeniu zawsze trzeba będzie zapłacić:
    > albo dopłata, albo bezzasadna ekspertyza. Także to zacieranie rączek to w
    > ZE jest preferowane. Bo nawet gdyby licznik zawyżał to wyjadą z magnesami.

    > Też mam wrażenie że to złodziejski proceder, takie naliczanie na wyrost.
    > Zdarzało mi się płacić nawet trzykrotnie większe rachunki (za gaz) od
    > rzeczywistych zużyć. Gdy zadzwoniłem aby to wyjaśnić to usłyszałem że
    > jeżeli zagwarantuję nieprzekroczenie poboru, to dostanę mniejsze rachunki.
    > Dobrze, że nie kazali mi stać przed gazownią w worze pokutnym ze sznurem
> [...]

    To nie jest w imieniu prawa, tylko bezprawia. Trzeba to tak zrobic, by
    oskarzyli ciebie, a nie odwrotnie. O ile licznik nie zostal rozplombowany,
    to nie maja prawa nic zrobic. Jak sie "rozmagnesowal" to jest to problem ZE,
    bo zainstalowali nieadekwatny i niezgodny z legalizacja przyrzad. Jest
    gdziekolwiek napisane, ze nie moge sobie przykleic magnesem kartki z
    miesiecznym zuzyciem?
    Co do szacowania, to osobiscie place 1/12 zuzycia poprzedniego roku. Jakby
    mi wyskoczyli z wiekszym, to i tak bym placil 1/12 poprzedniego okresu +
    liscik do ZE z wyjasnieniem. Zu tez musza ciebie zaskarzyc, a wylaczyc nie
    moga, bo placisz.

    Waldek