  • Data: 2009-12-14 22:00:16
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest w imieniu prawa, tylko bezprawia.

    Chyba weszły jakieś przepisy umożliwiające robienie prognoz. ZE (i inni
    dostawcy) to wykorzystało i robią to "zgodnie z prawem"

    Trzeba to tak zrobic, by
    > oskarzyli ciebie, a nie odwrotnie. O ile licznik nie zostal rozplombowany,
    > to nie maja prawa nic zrobic. Jak sie "rozmagnesowal" to jest to problem
    > ZE,
    > bo zainstalowali nieadekwatny i niezgodny z legalizacja przyrzad. Jest
    > gdziekolwiek napisane, ze nie moge sobie przykleic magnesem kartki z
    > miesiecznym zuzyciem?

    Akurat w temacie reklamacji licznika jestem zupełnie spokojny.
    Jak odpisałem wcześniej: nie spodobało mi się to "zgłaszanie zaniżającego
    licznika"
    Widocznie ZE powinien teraz zatrudnić tych dodatkowych 10x (o których pisze
    Ent) do kontroli liczników. Ja na liczniku nie muszę się znać.

    Niegłupi pomysł.:-)

    --
    Desoft