  • Data: 2009-12-14 19:24:01
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan John Smith napisał:

    > Nie zgodze się, że w imieniu prawa. Ten bandytyzm polega na tym, że nie
    > czują nad soba bata i mają świadomość, że klient prędzej zapłaci niż
    > będzie zadzierał z ich prawnikami. Z prawem ma to niewiele wspólnego.

    Jasne, że nie będę nasyłał moich prawników na ich prawników. Jak tym
    dziadom wciąż pożyczam parę dych na pół roku, to gdybym odzyskał
    odsetki od tej sumy, to mi się nawet za znaczki do korespondencji nie
    zwróci. Natomiast w skali ich biznesu jest to gruby przekręt. Chodzi
    mi czasem po głowie, żeby powiadomić jakąś kontrolę skarbową czy coś
    w tym rodzaju. Bo gdzieś te sumy muszą księgować i jakoś uzasadniać.

    Przerzucanie się prawników różnymi paragrafami, jak to w sporze cywilnym,
    do niczego nie doprowadzi. Ale gdyby tak zbadać soft, którego używają
    i wskazać palcem linijkę w rodzaju "prognoza = 1.2 * prognoza" to już
    by ich żaden radca prawny nie wybronił. Prędzej by się przydał ktoś
    z aplikacją adwokacką i specjalizacją prawa karnego.

    --
    Jarek