  • Data: 2015-08-31 21:59:14
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

    > Może dla skilla :)

    Są znacznie przyjemniejsze sposoby, aby sobie przedłużyć. :-)

    > Jeśli chodzi o przeglądanie netu, oglądanie filmu i słuchanie muzyki,
    > to ani jeden, ani drugi system nie jest problematyczny.

    Do tego właśnie od początku zmierzam. Jeśli ktoś się miesiąc
    męczy próbując puścić coś pod Wine, zamiast kupić najtańszy
    Windows i w godzinę postawić go na VirtualBoxie pod swoim
    ulubionym Linuksem, a nie jest to działalność hobbystyczna
    lub zlecona, to mam go za idealnego kandydata na mieszkańca
    pudełka z napisem "choroby niesomatyczne".

    > Jeśli chce się
    > coś poważniejszego zrobić, to i w jednym i w drugim systemie trzeba
    > poświęcić czas aby pokonać jakieś problemy.

    Tylko zazwyczaj wtedy to nie system jest problemem, tylko
    program, którego chcesz użyć. Np. dlatego, że instalator napisał
    tańszy programista, pomimo faktu, że instalator jest pierwszą
    rzeczą, z którą zetknie się użytkownik. Stawiałeś kiedyś bazę Oracle? :->

    Pozdrawiam, Piotr